ekssä tee muka koskaan fägettiä?ai mitä?
ekssä tee muka koskaan fägettiä?ai mitä?
Lapsen mukaan fägettiä, mä oon kutsunu sitä spagetiksiai mitä?
Oisin vastannut varmaan et en mutta metis ehti jo valaista asiaaekssä tee muka koskaan fägettiä?
ihana!Lapsen mukaan fägettiä, mä oon kutsunu sitä spagetiksi
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27888899:Pöö tännekin. Kohta pitää lähteä hermoratatutkimukseen,jännittää! Lääkäritalon lääkäri soitti et ens viikolla pitää mennä sen vastaanotolla käymään. Kuulemma sen verran laaja-alainen juttu mulla.
Viimme yönä en nukkunu paria tuntia kauempaa oli sen verran kovat kivut. Mutta eiköhän nyt alkaa mun asiat mennä paremmin
vais niin...Leikin taas tolla miun suristimella tuli ihan hyvä .
tylsää on, mitäs tehtäis?:attn: Missä kaikki on?!
mulla on tylsää|O
Täällä tylsistyneenä.:attn: Missä kaikki on?!
mulla on tylsää|O
San sä,aletaan jotain kivaa. onko ideoita?tylsää on, mitäs tehtäis?
mulla olis vaikka mitä, kakkua keksiä ja limsaaMul tylsää kans. Haluun siiderii tai jotain mut ei oo mitään. Ees karkkii oo |O
Mulla ois namia mut yritän hillitä etten söis. No okei myönnän ,söin 3kpl konvehteja.Mul tylsää kans. Haluun siiderii tai jotain mut ei oo mitään. Ees karkkii oo |O
Mitä ihmettä,eivät jaksaneet:O Pidetään rääppiäisetmulla olis vaikka mitä, kakkua keksiä ja limsaa
pojat ei jaksaneet syödä kaikkea
Ai hitto, mul on 2 karpaloa kaapissa.Mul tylsää kans. Haluun siiderii tai jotain mut ei oo mitään. Ees karkkii oo |O
jotain tosi tuhmaa pitäis keksiä että sais vähänkään sykettä
no sehän sopii mut pitää tehdä se kiireestiMitä ihmettä,eivät jaksaneet:O Pidetään rääppiäiset
mulla kans mutta ne on kamalan makusia,ovat laitti versioita joten:xAi hitto, mul on 2 karpaloa kaapissa.