Antaa mennä vaan:snotty: *työntää takapuolta läpsytettäväks**antaa 10*mustanaamioläpsyn*
Antaa mennä vaan:snotty: *työntää takapuolta läpsytettäväks**antaa 10*mustanaamioläpsyn*
Ei jäänyt. :|Eiks se mies jäänyt sun kans nautiskelee
oiskohan sun pitänyt valita nikikses tuhmeliini?Antaa mennä vaan:snotty: *työntää takapuolta läpsytettäväks*
No olipa huonoa asiakaspalvelua tuollanen.Ei jäänyt. :|
Hitsi,eipä tullut mieleen:headwall: Ainahan se on mielessäoiskohan sun pitänyt valita nikikses tuhmeliini?
niimpäAinahan se on mielessä
:wave::wave:
mä voin yrittääkuka jaksais laittaa mun hepin yöpuulle, mulla on ihan veto pois
Oliks sulla joku vampyyri pc-peli? Mikä peli?:wave:
täh?Hei scully, dumppaa se mulderi, tai tapahtuu taas uus murderi, sul on kato kosminen berberi, duunaisin sun mustaa aukkoo selvinki päin... :ashamed:
Toi on kyl hemmetin hyvä biisi!Hei scully, dumppaa se mulderi, tai tapahtuu taas uus murderi, sul on kato kosminen berberi, duunaisin sun mustaa aukkoo selvinki päin... :ashamed:
Tehdäänkö vaihtokauppa, laitan sun poikas yöpuulle, jos sä haet mun pojan kitaran ja crossivermeet exältä tänne... Mua ei hotsita yhtään lähtee sinne haukuttavaksi, mutta kai se on pakko.kuka jaksais laittaa mun pikkupojat yöpuulle, mulla on ihan veto pois
Tykkään tuosta kanssa siis siitä biisistä.Hei scully, dumppaa se mulderi, tai tapahtuu taas uus murderi, sul on kato kosminen berberi, duunaisin sun mustaa aukkoo selvinki päin... :ashamed:
Pakko myöntää vaikka sanat onki aikas noh... moraalittomatToi on kyl hemmetin hyvä biisi!
No onko ne yhtään sen pahemmat kun Nygårdinkaan ? Petrillä kaikki biisit vähän moraalittomia ja niitä ipanatkin kuuntelee vaikkei nyt pienemmät onneks tajua sanoja.Pakko myöntää vaikka sanat onki aikas noh... moraalittomat
No eii, en mä tosin kamalan paljoa petriäkää kuuntele.. PAITSI!Petri Nygård - Leijonalätkää - YouTubeNo onko ne yhtään sen pahemmat kun Nygårdinkaan ? Petrillä kaikki biisit vähän moraalittomia ja niitä ipanatkin kuuntelee vaikkei nyt pienemmät onneks tajua sanoja.
noupEi napannut?