Mulla ihan tavista.mulla kans mutta ne on kamalan makusia,ovat laitti versioita joten:x
Mul kelpais kyl. Alkaa olee vieroitusoireita jo. Siis sokeristamulla olis vaikka mitä, kakkua keksiä ja limsaa
pojat ei jaksaneet syödä kaikkea
mä maistoin ja sain pysyttyä maistelussaMul kelpais kyl. Alkaa olee vieroitusoireita jo. Siis sokerista
Mul ei tasan varmana jäis kolmeenMulla ois namia mut yritän hillitä etten söis. No okei myönnän ,söin 3kpl konvehteja.
tilasit sitten miehen itelles mulle kansMä tilasin just pizzamiehen.
Tuli jo kuule tuhmuudet mieleen:ashamed:no sehän sopii mut pitää tehdä se kiireesti
tai muuten toi mun iso kolli syö kaiken
Mene pizzaonlineen ja tilaa.tilasit sitten miehen itelles mulle kans
Pitäiskö karata kauppaan viel en taida kyl..laiskottaa liikaa :snotty: juossu jo kokopäivän, mut en tajunnu käydä kaupassa.Ai hitto, mul on 2 karpaloa kaapissa.
mä en tiedä miten mulla on laitti versioita..siiderin ostan laittina kun must ne on paremman makusia mut toi on hämärän peitossa miks karpalot on laittii.Mulla ihan tavista.
Mun silmä joka nyt hieman vihreempi oiski oikeesti noin vihreätmuuten, vähänks toi sankun uus avatar on magee
Jos ei tänään niin huomenna. =)Pitäiskö karata kauppaan viel en taida kyl..laiskottaa liikaa :snotty: juossu jo kokopäivän, mut en tajunnu käydä kaupassa.
Joo huomen käynJos ei tänään niin huomenna. =)
hyvä, kerro hetiTuli jo kuule tuhmuudet mieleen:ashamed:
eipä tietenkäänMul ei tasan varmana jäis kolmeen varviin
ai, keharit tulossaMulla ois tylsä homma vielä.pitäs täyttää töihin tollanen lappu jossa kysellään kaikkea miten jaksanut töissä ja mitää odottaa tulevalta vuodelta ja miten haluaa kehittää itteään ym ym ja mun lappu ammottaa tyhjyyttään. Pitäs siinä osata kehuta ja arvioida itteensäkin mutta mua ei kiinnosta täytellä sitä kun en osaa arvioida itteeni,isken aina kaiken alakanttiin.esimies tykkää varmasti kun palautan lapun lähes tyhjänä.
Eeenn....kehtaa:ashamed: tulee vielä rankkuahyvä, kerro heti
No just se. Ärsyttävää touhua,muutenkin esimies on ku kylmä kivi...ja mä en vaan osaa arvioida itteeni sitten yhtään ja muutenkaan.Voi olla et jollekin tostakin on hyötyä mut musta se on ihan jonnin joutavaa touhua.ai, keharit tulossa
se lappuhan on semmonen toiveiden tynnyri joka pannaan syvälle mappiin ja unohdetaan sinne
pane yyveenä tai muuten mä annan rankkuaEeenn....kehtaa:ashamed: tulee vielä rankkua
väänsin jo tuosta sun viestistä päässäni jotain muuta
pane yyveenä tai muuten mä annan rankkua
Jos se rankku on jotain niin antaa mennä vaan
pane yyveenä tai muuten mä annan rankkua
Jos se rankku on jotain niin antaa mennä vaan
*antaa 10*mustanaamioläpsyn*
Eiks se mies jäänyt sun kans nautiskeleeOih voih, hyvää pizzaa.