Mun mies toi klassillisen karkkia laivalta.....Mä päätin jo että lakkaan ostamasta herkkuja, mut eilen ajelin keskellä yötä abc.lle ostamaan karkkia........
Mun mies toi klassillisen karkkia laivalta.....Mä päätin jo että lakkaan ostamasta herkkuja, mut eilen ajelin keskellä yötä abc.lle ostamaan karkkia........
Jaleket lahjaksi kavereille ja sukulaisille? Tai syötät ne kaikki sille miehelle, et tunne itseäs niin isoks (vaikket kyllä iso olekaan ollenkaan) jos mies on läskimpiMun mies toi klassillisen karkkia laivalta.....
Täällähän mää. Lasta piti hoitaa välillä, nyt se tyytyväisenä höpöttelee tossa sylissä ja kiusaaPlääh..mis työ kaikki ootte?
Välillä pitää olla töissä.Plääh..mis työ kaikki ootte?
Luin eilen saman artikkelin,ihan voi samaistuu kyllä et kutinsa pitävät ,varsinkin nro 66 syytä, miksi nakuna nukkuminen kannattaa
6 syytä, miksi nakuna nukkuminen kannattaa | Terveys | Iltalehti.fi
musta toi oli aika laimee
Meän makuuhuoneessa ei oo lukkoa. Mutta onneks pikkupuolikas menee useimmiten hyvissä ajoin nukkumaan niin ehtii tehdä jotain jos siltä tuntuu.musta toi oli aika laimee
videot pyörimään ja ovi lukkoon, tosin kerran esikko arvas mitä on tekeillä ja meinas ihan väkisin tulla kaatamaan kirnuuvven
tuunkin sitten huomenna maekeitolle, vähänkö se on hyvveäMä nyljin/keräsin mädit/perasin ja fileoin tänään kolme madetta JA tein jälkkärivaahdon ja vanukkaan! Nami!
Ja nyt sitä fägettiä ja jauhelihakastiketta vaikka jauhelihapullia niitten piti olla
Sitähän se tuntuu olevan,viime aikoina sitä vaan ollut jotenkin ilmeisen paljon ilmassa.Pettymyksiä toisen perään. Eilen asiat näytti vielä siltä et elämässä rupee ehkä vihdoin näkyä iloa mutta ilta vei senkin mennessään...nyt sitten ihan ulapalla kaiken suhteen ja ei hyvältä tunnu näyttävän,epätoivosesti toivon sitä parempaa.mun käsityksen mukaan elämä on taapertamista vastoinkäymisestä toiseen, matkalla saattaa tosin myös joutua kohtaamaan pettymyksiä
valitettavasti
oli meinaan ihan älyttömän hyvää!!! Söin kolme lautasellistatuunkin sitten huomenna maekeitolle, vähänkö se on hyvveä
ai mitä?Mä nyljin/keräsin mädit/perasin ja fileoin tänään kolme madetta JA tein jälkkärivaahdon ja vanukkaan! Nami!
Ja nyt sitä fägettiä ja jauhelihakastiketta vaikka jauhelihapullia niitten piti olla