The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No katos kun on hoikka mutta leveälantioinen, kaikki hoikkien housut ei mahdu kiinni. Ja kun koittaa kokoa isompaa, ne onkin sitten perseestä ja reisistä löysät ja roikkuvat. Ni kerta.
Sama vika... :wave: Tai mulla menee kyllä kiinni yleensä housut, mutta, kun ne ei taho tosta lantion kohdilta tulla ylös asti... Onlyn farkut on oikeestaa ainoat mitkä sopii kunnolla, mut ku ne maksaa nii paljon, nii ei raaski ostaa kovinkaa usein uusia..
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27887251:
Sama vika... :wave: Tai mulla menee kyllä kiinni yleensä housut, mutta, kun ne ei taho tosta lantion kohdilta tulla ylös asti... Onlyn farkut on oikeestaa ainoat mitkä sopii kunnolla, mut ku ne maksaa nii paljon, nii ei raaski ostaa kovinkaa usein uusia..
Mun lempifarkut on onlysta, mutta sain ne kaverilta kun se lihoi niistä ulos :D
Tampereen koskikeskuksessa oli joku liike mistä löysin kesällä kivat farkut, mutta ne on lörpähtäny käytössä eikä istu enää niin hyvin.
 
Mun lempifarkut on onlysta, mutta sain ne kaverilta kun se lihoi niistä ulos :D
Tampereen koskikeskuksessa oli joku liike mistä löysin kesällä kivat farkut, mutta ne on lörpähtäny käytössä eikä istu enää niin hyvin.
Mäkin ostin just joulua ennen uudet farkut onlysta ja niistä tuli heti mun lempparit.. En muita farkkui pitäiskää ku niitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27887331:
Eikä ainakaan naisenmallisia paitoja.. Kuinka tuskastuttavaa on ostaa itselleen paitoja, kun ne krinnaa hartioista jos olis muuten sopivia ja jos istuu hartioista, niin on muuten teltta. Reiluako?
ei ne muuten muista keski-ikäisiä persjalkaisia miehiäkään

jos housut mahtuu liitingistä niin lahkeet on ihan liian pitkät
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27887311:
Mäkin ostin just joulua ennen uudet farkut onlysta ja niistä tuli heti mun lempparit.. En muita farkkui pitäiskää ku niitä :D
Maa ihan oikeesti pidan vaan yksia farkkuja. Ku en muihin mahu :ashamed:

Eika oo lomalla ollessa tilanne muuta ku pahentunu, jaatelokiska ja pitseria tullu turhanki tutuiksi...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä