kahvikirahvi
Mää voin..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27887395:Kuka muuten haluis lähtee 8 tunniks panohommii?
Mää voin..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27887395:Kuka muuten haluis lähtee 8 tunniks panohommii?
Selkis... Saat mennä mun puolesta... Pääset kuule oikeen syväpa(i)noonMää voin..
ei näillä kympeillä enää pysty ei kykeneAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27887395:Kuka muuten haluis lähtee 8 tunniks panohommii?
Nii-i... Meikku sentään tekee 8h päivässä, 5 päivää viikossa ja yleensä vielä syväpanohommia... Vähemmästäkin väsyy...ei näillä kympeillä enää pysty ei kykene
liian hapokasta
Voihan sitä välillä pitää taukojaei näillä kympeillä enää pysty ei kykene
liian hapokasta
"Sori mut mullon nyt lakisaateinen kahvitauko, jatketaan kohta."Voihan sitä välillä pitää taukoja
no näinhän se on että ei matka tapa vaan vauhti, viisaalla työnjohdolla saa varmaan vanhemmastakin sotaratsusta enämpi irtiVoihan sitä välillä pitää taukoja
Ja eikös 8 tunnissa saa pitää kaks taukoa? Vai peräti kolme. En muista miten se menee"Sori mut mullon nyt lakisaateinen kahvitauko, jatketaan kohta."
Siis tyontekoa :xmas:
muistelen että ikääntyneet työmiehet taitaa saada pitää useempiakin ja pidempiäJa eikös 8 tunnissa saa pitää kaks taukoa? Vai peräti kolme. En muista miten se menee
Hyvä että toimii, mullakin aivan moitteettomastiepäilin muuten turhaan yyvee-boxin rikkimenemistä, kyllä se toimii sittenkin :heart:
no helekatti, mulle kyllä maistuis sumppiRakas pikkupuolikas meni unosille, mää keittelen kahvit juuri Kukas tulee kahvittelemaan?
Mie tässä ryyppään jo..kahvia. Joten kippis vaanRakas pikkupuolikas meni unosille, mää keittelen kahvit juuri Kukas tulee kahvittelemaan?
mä olen kuijottanut uudenvuodenpäivästä, -2kg on saldoMun on pakko aloittaa laihis. Tästä syöttöporsaana olosta TUL mitään
Mä oon suunnitellut herkku- ja alkoholilakkoa. Siideri illalla sillon tällön, ja joulukuun kestänyt suklaan mussutus on tuonut tullessaan +3kg.. Josko se paino ei ainakaan nousis enempää, mutta muuten ei tarvis laihduttaa.Mun on pakko aloittaa laihis. Tästä syöttöporsaana olosta TUL mitään
Miunkin pitäis, ihan oikeesti. Mut en ilmeisesti osaa.: /Mun on pakko aloittaa laihis. Tästä syöttöporsaana olosta TUL mitään
Mun pahe on viini ja juustotMä oon suunnitellut herkku- ja alkoholilakkoa. Siideri illalla sillon tällön, ja joulukuun kestänyt suklaan mussutus on tuonut tullessaan +3kg.. Josko se paino ei ainakaan nousis enempää, mutta muuten ei tarvis laihduttaa.
Meit on sit kaks...Miunkin pitäis, ihan oikeesti. Mut en ilmeisesti osaa.: /
Mä päätin jo että lakkaan ostamasta herkkuja, mut eilen ajelin keskellä yötä abc.lle ostamaan karkkia........Meit on sit kaks...