The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
on tää kummallinen tää palsta. Huoh...ehkä mä olen ollut täällä tääs muutaman päivän liikaa kun alkaa kyllästyttää touhu täällä...
Mää oon kanssa kyllästyny.. Välillä käyn jotain muita ketjuja lueskelemassa, mutta tää ketju on se, minkä takia jaksan edes vaivautua tulemaan koko palstalle.. Aikansa kutakin, vaimitensenytoli...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27886578:
Mää oon kanssa kyllästyny.. Välillä käyn jotain muita ketjuja lueskelemassa, mutta tää ketju on se, minkä takia jaksan edes vaivautua tulemaan koko palstalle.. Aikansa kutakin, vaimitensenytoli...
siltä se vaikuttaa todellakin...
 
IhanaValo
Voi ei..just soitti esikoisen ope, sanoi että taitaa tyttö olla sairastunut, yskii kovasti ja tuntuu kuumalta..:( Hitto kun mie yöllä kuuntelin että yskiipä paljon muttei kuumetta ollu vaikka aamuyöstä mittasinkin ja nyt ei päästä hakemaan poiskaan sieltä. Mies ku on nukkumassa ja itellä ei oo korttia..
Onneks tunnin päästä loppuu jo koulu, ja pääsee kyydityksellä kotiin mut silti on nyt kyl paha mieli.
 
Voi ei..just soitti esikoisen ope, sanoi että taitaa tyttö olla sairastunut, yskii kovasti ja tuntuu kuumalta..:( Hitto kun mie yöllä kuuntelin että yskiipä paljon muttei kuumetta ollu vaikka aamuyöstä mittasinkin ja nyt ei päästä hakemaan poiskaan sieltä. Mies ku on nukkumassa ja itellä ei oo korttia..
Onneks tunnin päästä loppuu jo koulu, ja pääsee kyydityksellä kotiin mut silti on nyt kyl paha mieli.
:hug: sitä on liikkeellä, mullakin on molemmat teinit nyt kotona sairastamassa
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27886578:
Mää oon kanssa kyllästyny.. Välillä käyn jotain muita ketjuja lueskelemassa, mutta tää ketju on se, minkä takia jaksan edes vaivautua tulemaan koko palstalle.. Aikansa kutakin, vaimitensenytoli...
Harvemmin mäkään enää muuta palstaa selailen kun Ketjua. Paitsi jos täällä on hiljasta niin sitten käyn vilkuileen tonne toiselle puolelle.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Ja mitä tuolt luin, saan just semmosta lääkitystä joka alentaa vastutuskykyä (se mikä lie salpaaja, nivelreumaan), ne oli mainittu siinä rokotettavien riskiryhmässäkin..viime vuonna taisin sen rokotteen saada mut tänä vuonna en. Tämä tieto on omiaan muutenkin tyhjästä stressaantuvalle :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä