Kaunista naista voi aina kehua :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27885114:Sit voitte lopettaa jo tuon kehumisen, oon ihan punasena täällä... :ashamed: Emmä oo tottunu, et tolleen kehutaan...
Kaunista naista voi aina kehua :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27885114:Sit voitte lopettaa jo tuon kehumisen, oon ihan punasena täällä... :ashamed: Emmä oo tottunu, et tolleen kehutaan...
Joku tila-auto? Pakettiautoon ette mahdu. Paitsi jos takanakin on penkkejäNo en ostakaan.
Ei sovellu ihan mun ajokilometreille, mutta varmasti jämy kuljetuspeli.
Joo, tosijuttu.
Auton siisteys ei ole vahvuuksiani.
Ollaan samiksia?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27885139:*lisäys* PK alkaa enemmän ja enemmän vaan tuntumaan tutulta, noiden juttujen perusteella. Löydän itsestäni melkosen paljon samoja piirteitä...
Öitä :kiss:Mutta nyt lumikolamies lähtee nukkumaan, että jaksaa huomenna paiskia töitä, sitä en tiedä, kuinka niska limassa, mutta kuitenkin.
Öitä hanipallerot ! :kiss:
Voisi ollakin, ainakin tuon tavarankuljetuksen puolesta. Saa nyt luvan tuo Mitsu vielä pari vuotta palvella.Joku tila-auto? Pakettiautoon ette mahdu. Paitsi jos takanakin on penkkejä
Taitaa vaan viedä mukavasti bensaa/dieseliä tila-autot.
Ei missään nimessä, multa loppuu rahat!
sun pitää alkaa maksaan lapsille että pitää auton siistinä
Ja odotteleehan sua Volvokin vielä joskusVoisi ollakin, ainakin tuon tavarankuljetuksen puolesta. Saa nyt luvan tuo Mitsu vielä pari vuotta palvella.
Ei missään nimessä, multa loppuu rahat!
Nyt menen oikeasti sinne untenmaille. :kiss:
lähtemässä juuri nukkuun...Onko täällä enää ketään?
No mika ettei? Pienisyomainenkin...No en ostakaan.
Ei sovellu ihan mun ajokilometreille, mutta varmasti jämy kuljetuspeli.
huomenta :flower:Huomenta tännekin..huonosti nukuttu yö takana, lapset meinas et klo 3 aamuyöllä on jo aamu |O Vaikka nukahtivatkin sillon viel niin minuu väsyttäääää..ja niin tuntui lapsiakin väsyttävän, varmaan 10 kertaa niille piti sanoa nyt aamulla et herätys.
täällä on -25, on jo se sen verran kylmää että mun tieselissä ei enää nouse koneen lämmöt normaaliksi 80 alueella
sievän kuvan olit yöllä laittanut :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27885594:Huomenta
Kahvia naamariin, muksuille aamupalaa ja sit tunnin päästä viemään pojuja hoitoon.. Sit iltavuoroon kahdeksi...
Juu, vähän kyl pätkäsen niitä jossain vaiheessa huomenta kaikille vaan, pojan fysioterapiaan just oottelen pääsyä tässä..Onnea Ruutiksen pojalle!
Ja sehän piti sanoa et ompa alastulossamättääkin nätti! Hyvin sopii lyhyet hiukset!
Ja muutes, Sangrialle hiuskyselyyn että ehkä auttaa jos leikkaa latvoja vähän, jos on ohuet latvat. Näyttää ne sit paksummilta jos on leikattu se ohuin letinpää pois.
saako kysyä että mitä te alatte reenaamaan?Juu, vähän kyl pätkäsen niitä jossain vaiheessa huomenta kaikille vaan, pojan fysioterapiaan just oottelen pääsyä tässä..
Ei tie vielä mitää oikein, eka käynti kyseessä ja katotaan on tarvetta enemmänkin jumppailla. Poika jo menikin ja meinasin itsekki mennä mut eivät huolineet äippää sinne vieläsaako kysyä että mitä te alatte reenaamaan?