Nyt löytyi !!! Jes! Etsin yhtä laskua monta päivää vimmatusti, löysin auton takapenkiltä muun romun seasta.
naiset saa aina pähkäillä hiuksiansa : /Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27885008:Moikka! Tulin ilmottaan, että selvisin hengissä tästäkin työpäivästä, ihan just sänkyyn päin suunta...
Mun hiukset on toiselta puolelta siilit, siinä on koneella tehtyä kuviota ja sit toiselta puolelta lapaluihin asti pidennykset Nyt tässä pähkäilin, että ottaisko nuo pidennykset jo pois ja vetäis taas lyhyeks, vaiko pitäiskö niitä vielä, vai mitähän sitä tekis
Muista tästä lähin katsoa aina ensin sieltäNyt löytyi !!! Jes! Etsin yhtä laskua monta päivää vimmatusti, löysin auton takapenkiltä muun romun seasta.
Nätti nainenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27885032:Mun mielestä tää leikkaus ja värjäys on ehkä paras ja ihanin, mikä mulla on koskaan ollut
Aijaa.com - 11609026
voishan sen kuvanki laittaa tietty...
Siellä on kuule niin paljon roinaa, että ei sieltä ihan hevin löydy mitään.Muista tästä lähin katsoa aina ensin sieltä
lämmin on olluttaidampa olla mutta en valita, hyvä ja lämmin on ollut kanssasi koisia
*kömpii tinkun peiton alle*
Piti. Mutta unohtui. Kuljen sen verran ympäriinsä milloin minkäkin varustuksen kanssa ja sitten ne jäävät sinne laittamatta paikoilleen ja kaaos onkin sitten jo valmis.Ja eikös sun PK pitänyt siivota se auto?
Vai joko ehti taas sotkeentua
Siellä on kuule niin paljon roinaa, että ei sieltä ihan hevin löydy mitään.
Varmaan 100 muutakin maksettua laskua oli, ennen kuin löysin tuon sieltä. Ja pölynimuri ja kairakin siellä oli ja kaikkea muuta helkkarin tarpeellista noin niin kun työmatkalla 2 km suuntaansa.
Mul ei oikeen oo mitään kuvaa tästä mun nykysestä fledasta...Kuvaa minule hiuksista!!
KIITOS muuten kun vinkkasit siitä halpa-hallista, sieltä löyty pikkupuolikkalle niin mahottoman komea puku että varmaan hääpari jää vaille huomiota kun puolikas astelee paikalle
Great victory! *voitontanssihymiö*LIHAKSIKAS IHMINEN TÄNNE HETI! Mun siideripullo on liian tiukassa :'(
Ota kostea rättiLIHAKSIKAS IHMINEN TÄNNE HETI! Mun siideripullo on liian tiukassa :'(
Taidan kuulua siihen kaliiperiin, mutta olen jo sängyssä ja kännykkällä täällä palstallakin, että en taida jaksaa lähteä avaamaan.LIHAKSIKAS IHMINEN TÄNNE HETI! Mun siideripullo on liian tiukassa :'(
On takakontissa lumilapio, että saa kaivaa, jos jumahtaa jonnekin.
Onko lapioo
luonnollisen kaunis =)Nätti nainen
Kiitos, ja kiitos muillekin kehuista :ashamed:Nätti nainen
Mulla on melekeen aina ollu ohuehko otsis, mut ei oo enää, ku on paksumpi. En kehtaa laittaa kuvaa tänne.mutta sellainen ohuehko otsis
Ja ihana kampaus!Nätti nainen
:xmas:Piti. Mutta unohtui. Kuljen sen verran ympäriinsä milloin minkäkin varustuksen kanssa ja sitten ne jäävät sinne laittamatta paikoilleen ja kaaos onkin sitten jo valmis.
Keräsin mä sieltä yksi päivä 19 tyhjää tupakka-askia. Piti oikein laskea.
Totta... Mulla kasvaa hiukset ihan älyttömän nopeesti, nii sitte ku on jotain kuviota, nii ei se sitte kestä kauaan, ku kasvaa jo pois... Mut muuten oon kyllä tykästyny lyhyisiin hiuksiin, on vaan niin paljon helpompiPitkässä tai puolipitkässä tukassa se hyvä puoli ettei aina tarvi olla leikkauttamassa "malliinsa"
Just näin. Tykkäisin, mutta kännykän palstailuohjelma TapaTalkissa ei pysty.luonnollisen kaunis =)
Hyvältä näyttää se vähä mikä näkyyAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27885079:Mul ei oikeen oo mitään kuvaa tästä mun nykysestä fledasta...
Tossa on yks, mut ei sekään oo mikään hirmu hyvä.....
Aijaa.com - 11609072
Tässä mulla ei oo vielä sitä kuvioita, on vähän pidempi tuo toinen puoli, mitä se nyt on..