The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moikka! Tulin ilmottaan, että selvisin hengissä tästäkin työpäivästä, ihan just sänkyyn päin suunta...

Mun hiukset on toiselta puolelta siilit, siinä on koneella tehtyä kuviota ja sit toiselta puolelta lapaluihin asti pidennykset :p Nyt tässä pähkäilin, että ottaisko nuo pidennykset jo pois ja vetäis taas lyhyeks, vaiko pitäiskö niitä vielä, vai mitähän sitä tekis :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Famipalaa maistelin :xmas: Ostin toisenkin semmosen. Sit fazerina caramellin, ja ihan pienen karkkipussin :D Onneks en ehtiny sihauttaa aiemmin illalla, olis jääny namit saamatta :p Mutta kohta kyllä!! Kunhan olen makeanhimoni saanut tyydytettyä eka.
Famipala on kyllä maistamisen arvoista :p :D
Fazerina caramelkin ja geisha (ei se tumma) on hyviä ja tupla ja ja ja monet muut :p

Melkein aina kaupasta tulee napattua joko fami tai sitten tavallinen geisha :)
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27885008:
Moikka! Tulin ilmottaan, että selvisin hengissä tästäkin työpäivästä, ihan just sänkyyn päin suunta...

Mun hiukset on toiselta puolelta siilit, siinä on koneella tehtyä kuviota ja sit toiselta puolelta lapaluihin asti pidennykset :p Nyt tässä pähkäilin, että ottaisko nuo pidennykset jo pois ja vetäis taas lyhyeks, vaiko pitäiskö niitä vielä, vai mitähän sitä tekis :D
Kuvaa minule hiuksista!!

KIITOS muuten kun vinkkasit siitä halpa-hallista, sieltä löyty pikkupuolikkalle niin mahottoman komea puku että varmaan hääpari jää vaille huomiota kun puolikas astelee paikalle :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä