Sangria
Ei auta sit tehä sellastasäikähtäsin ja alkaisin itkemään tietty
ja sama siilistä
Ei auta sit tehä sellastasäikähtäsin ja alkaisin itkemään tietty
ja sama siilistä
oisko taas lusikka paikallaantuleeko joku nukkukaveriks:saint: pitäs ruveta hilpasee sänkyyn.
vois olla juu....oot melkeen virallinen tinkun nukkukaveri,jos näin voisi asian ilmaistaoisko taas lusikka paikallaan
No niin, selvisit puolessa tunnissaMinä tulin takaisin! Kerkesin jo yhen patukan haukata samalla kuin luin mitä ootte täällä kirjotellu
Ootko tossa kuvassa ite?
mulla nyt suunnilleen tuon pituiset, tasapitkät, väri pikkuisen tummempi
taidampa olla mutta en valita, hyvä ja lämmin on ollut kanssasi koisiavois olla juu....oot melkeen virallinen tinkun nukkukaveri,jos näin voisi asian ilmaista
Famipalaa maistelin :xmas: Ostin toisenkin semmosen. Sit fazerina caramellin, ja ihan pienen karkkipussin Onneks en ehtiny sihauttaa aiemmin illalla, olis jääny namit saamatta Mutta kohta kyllä!! Kunhan olen makeanhimoni saanut tyydytettyä eka.No niin, selvisit puolessa tunnissa
Patukkaakin jo maistoit
En oleOotko tossa kuvassa ite?
Se lyhyt malli oli hieno, voisin laitattuttaa itelleni semmosen. Ajattelin et luovun keesistäni ens kuussa ennen niitä häitä ja laitan jonkun lyhyen tyttömäisemmän mallin, ja toi olis just kiva!
Sitäkin oon miettiny, vois olla kiva kyllä mut en tie uskallanko :ashamed: oon pelkuriMites sangria otsatukka?
se vois olla hyvinkin nättiSitäkin oon miettiny, vois olla kiva kyllä mut en tie uskallanko :ashamed: oon pelkuri
Famipala on kyllä maistamisen arvoistaFamipalaa maistelin :xmas: Ostin toisenkin semmosen. Sit fazerina caramellin, ja ihan pienen karkkipussin Onneks en ehtiny sihauttaa aiemmin illalla, olis jääny namit saamatta Mutta kohta kyllä!! Kunhan olen makeanhimoni saanut tyydytettyä eka.
En varmaan ku oon pelkuri ekkö sä tykkää jos naisella otsis?elä leikaa otsatukkaa.. Usko
Kuvaa minule hiuksista!!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27885008:Moikka! Tulin ilmottaan, että selvisin hengissä tästäkin työpäivästä, ihan just sänkyyn päin suunta...
Mun hiukset on toiselta puolelta siilit, siinä on koneella tehtyä kuviota ja sit toiselta puolelta lapaluihin asti pidennykset Nyt tässä pähkäilin, että ottaisko nuo pidennykset jo pois ja vetäis taas lyhyeks, vaiko pitäiskö niitä vielä, vai mitähän sitä tekis
mutta sellainen ohuehko otsisSitäkin oon miettiny, vois olla kiva kyllä mut en tie uskallanko :ashamed: oon pelkuri
Nii vois kyl on mul ollu joskus. 20 vuotiaanase vois olla hyvinkin nätti
Oletpa ihana! :O Ja sulla on nätit korvatkin Mulla on vammaset.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27885032:Mun mielestä tää leikkaus ja värjäys on ehkä paras ja ihanin, mikä mulla on koskaan ollut
Aijaa.com - 11609026
voishan sen kuvanki laittaa tietty...
Täytyy miettii tarkkaanmutta sellainen ohuehko otsis