The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Kyllä mää taidan lähtee sinne herkkuosastolle. Jos mua ei kuulu puolen tunnin päästää niin oon varmaan ahminu itteni tainnoksiin ja kieriny johonki :D

Mitähän hyvää mä ostaisin?? Antakaa äkkiä vinkkiä, jotain suklaapitoista kuiten.
 
Uni on miehenpuolikkaan pyhä juttu, siihen ei kajota tai hän suuttuu. Ei oo varmaan kertaakaan suostunu keskeyttämään unia SEN vuoksi. Ja illasta jos haluaa saada niin pitää olla tosi nopee että ehtii perässä sänkyyn, se piru kun nukahtaa niin nopeasti :D
eihän noista etelämmiesten hommista tule piruakaan, kyllä tästä on toimeuvvuttava mallia näyttämään

ei tässä ennää muu hyvi

muoks. taidan sittenkin lähettää pk:n kun se on lähempänä ja tuntuu vielä muistavan miten naisia piellään
 
Viimeksi muokattu:
IhanaValo
Uni on miehenpuolikkaan pyhä juttu, siihen ei kajota tai hän suuttuu. Ei oo varmaan kertaakaan suostunu keskeyttämään unia SEN vuoksi. Ja illasta jos haluaa saada niin pitää olla tosi nopee että ehtii perässä sänkyyn, se piru kun nukahtaa niin nopeasti :D
Miulla sama juttu..kesken unien ei sais herättää kun tulipalon sattuessa..tosin miulla se nukahtaminen on hiiiidasta..joten siinä sauma jos jotain meinaa saada illalla :D Mutta mies nukahtaa nopsaan meilläkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä