lähes 100% varmuudella tohin arvailla että oletHmm.. Oonkohan mä ny jotenki, ...
Ei mekään yleensä riidellä, meillä ärsyynnytään ja mökötetään vaanHmm.. Oonkohan mä ny jotenki, mitä lie, ku mulla on mies, johon mä olla tyytyväinen eikä meillä hirveesti mittää riitojakaan ja komprpmissitki toimii. Tosin hää on mua nuorempi ja mä saanu koulutettua hänet
ja sitten sovitaan kamarissa :heart: arvaan maEi mekään yleensä riidellä, meillä ärsyynnytään ja mökötetään vaan
Joo. Miehenpuolikas menee nukkumaann, mä meen joskus myöhemmin perässä, herätän sen, sanon et sori kun kiukuttelin, hän vastaa et okei, ja jatkaa uniaja sitten sovitaan kamarissa :heart: arvaan ma
Samaa tuskailin tuos hetki sitte ja nappasin ananastaHittoku tekee mieli suklaata. Karkkia. Jotain hyvää.. Pitäisköhän se kävässä abc.lla ostamassa jotain |O
nooooin, pikkusen korjasinJoo. Miehenpuolikas menee nukkumaann, mä meen joskus myöhemmin perässä, herätän sen, sanon et sori kun kiukuttelin, hän vastaa et okei, ja käy kimppuun
Uni on miehenpuolikkaan pyhä juttu, siihen ei kajota tai hän suuttuu. Ei oo varmaan kertaakaan suostunu keskeyttämään unia SEN vuoksi. Ja illasta jos haluaa saada niin pitää olla tosi nopee että ehtii perässä sänkyyn, se piru kun nukahtaa niin nopeastinooooin, pikkusen korjasin
:xmas:Käväisin äsken harrastamassa liikunta-aktiviteettia.
eihän noista etelämmiesten hommista tule piruakaan, kyllä tästä on toimeuvvuttava mallia näyttämäänUni on miehenpuolikkaan pyhä juttu, siihen ei kajota tai hän suuttuu. Ei oo varmaan kertaakaan suostunu keskeyttämään unia SEN vuoksi. Ja illasta jos haluaa saada niin pitää olla tosi nopee että ehtii perässä sänkyyn, se piru kun nukahtaa niin nopeasti
Mihis olet mennyt, rakkauden pauloihinTässä on vitsi sitä jotain!
[video=youtube;6ym2F3rbKmM]http://www.youtube.com/watch?v=6ym2F3rbKmM[/video]
Kiitos nättiNo mä olen kyl eri mieltä.
Miulla sama juttu..kesken unien ei sais herättää kun tulipalon sattuessa..tosin miulla se nukahtaminen on hiiiidasta..joten siinä sauma jos jotain meinaa saada illalla Mutta mies nukahtaa nopsaan meilläkin.Uni on miehenpuolikkaan pyhä juttu, siihen ei kajota tai hän suuttuu. Ei oo varmaan kertaakaan suostunu keskeyttämään unia SEN vuoksi. Ja illasta jos haluaa saada niin pitää olla tosi nopee että ehtii perässä sänkyyn, se piru kun nukahtaa niin nopeasti
Irokeesi. Ton sais muuten komeesti pystyyn, voisit päästä ennätyskirjaanKait mää sit kysyn kampaajalta vinkkii et mitä tekis täl pehkol :snotty:
Leikkauta vain latvoja tai sitten jotenkin pätkityiksi?Kait mää sit kysyn kampaajalta vinkkii et mitä tekis täl pehkol :snotty:
Mullakin oli joskus nukkuvaikeuksia, mutta sen vuoksi heräsin silti jos tarve vaati. Ja heräisin vieläkinMiulla sama juttu..kesken unien ei sais herättää kun tulipalon sattuessa..tosin miulla se nukahtaminen on hiiiidasta..joten siinä sauma jos jotain meinaa saada illalla Mutta mies nukahtaa nopsaan meilläkin.
tulis ainaskin kivasti pituutta lisääIrokeesi. Ton sais muuten komeesti pystyyn, voisit päästä ennätyskirjaan
Joku hyvä suklaalevy?Kyllä mää taidan lähtee sinne herkkuosastolle. Jos mua ei kuulu puolen tunnin päästää niin oon varmaan ahminu itteni tainnoksiin ja kieriny johonki
Mitähän hyvää mä ostaisin?? Antakaa äkkiä vinkkiä, jotain suklaapitoista kuiten.
Lappi :heart:eihän noista etelämmiesten hommista tule piruakaan, kyllä tästä on toimeuvvuttava mallia näyttämään
ei tässä ennää muu hyvi
muoks. taidan sittenkin lähettää pk:n kun se on lähempänä ja tuntuu vielä muistavan miten naisia piellään
Joo!Joku hyvä suklaalevy?
Tai hei, famia