Aries 78
Taikka sitten todella vittumaisen jolla helvetin paska selkä?eiks tollai saa keskinkertasen jos yhistää ääripäät
Taikka sitten todella vittumaisen jolla helvetin paska selkä?eiks tollai saa keskinkertasen jos yhistää ääripäät
Miks kuolaat korvaan? Saat kuolata, mutta kunhan et nokkaa sinne niistäAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884266:Saat halauksen, kuolaan samalla sun korvaan :xmas:
Ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti, amen =)mutta entä jos yhistää lempeäluonteisen mutta huonoselkäsen kärttyseen hyväkeuhkoseen
saa auliin isotissin joka tykkää olla selällään
Rytmimuna? Soittorasia? Kissan lelu? Helistin? :OSellanen pieni ja sievä, ehkä vaaleanpunainen joka värisee
No heräisit siihen lorinaan, heräsit näköjään muutenkinMiks kuolaat korvaan? Saat kuolata, mutta kunhan et nokkaa sinne niistä
Taikka sitten toella paha verenpainetautiRytmimuna? Soittorasia? Kissan lelu? Helistin? :O
Halleluja people, olette juuri voittaneet pahaluonteisen Savolaisen misun italialaisella luonteella ja sisialaisella reaktiokyvyllä. Ja paskalla selälläTaikka sitten todella vittumaisen jolla helvetin paska selkä?
Kelpaako ruma ja rujo saamelainen mies seuraksi..Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884346:Halleluja people, olette juuri voittaneet pahaluonteisen Savolaisen misun italialaisella luonteella ja sisialaisella reaktiokyvyllä. Ja paskalla selällä
sovit sitte hyvin joukkoon, lähes kaikki täällä on joko raajarikkoja tai seinähullujaAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884346:Halleluja people, olette juuri voittaneet pahaluonteisen Savolaisen misun italialaisella luonteella ja sisialaisella reaktiokyvyllä. Ja paskalla selällä
Anytime in here =)Kelpaako ruma ja rujo saamelainen mies seuraksi..
Hereillä ollaan. Pähkäilen iltapalaa, mut ei jaksais tehä. PLAAH! Munat huutelee tuol keittiössä paistamista muttaku muttaku..Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884322:No heräisit siihen lorinaan, heräsit näköjään muutenkin
Olen pahoillani, et voittanut tälläkään kertaa : /sovit sitte hyvin joukkoon, lähes kaikki täällä on joko raajarikkoja tai seinähulluja
useimmat sekä että
Mää oon fyysisesti erittäin terve enkä edes kovin läski! Mielenterveys tosin on muisto vain Mut eiks vastakohdat täydennä toisiaan?sovit sitte hyvin joukkoon, lähes kaikki täällä on joko raajarikkoja tai seinähulluja
useimmat sekä että
Luonnevikaa ei voi korjatasovit sitte hyvin joukkoon, lähes kaikki täällä on joko raajarikkoja tai seinähulluja
useimmat sekä että
no alahan mennä siitäHereillä ollaan...Munat huutelee tuol kammarissa tyhjäämistä muttaku muttaku..
JOO!! Enkä edes kovin rumaMää oon fyysisesti erittäin terve enkä edes kovin läski! Mielenterveys tosin on muisto vain Mut eiks vastakohdat täydennä toisiaan?
Kaivappa ne keltaset korttis ny esilleno alahan mennä siitä
*läimäsee pepulle*
Mitä hiukset? Mä näin tissin..Mä tajusin just et mun hiukset on taas ihan blondit vaikka ne silloin tummemmaksi värjäsin..ei ne suostu pysymään tummempina. Blondi mikä blondi jotain haluis näille tehä mut en tie mitä, uskalla kauheesti leikatakkaan...
Aijaa.com - 11608404
aika kauan piti kattoa ennenkuin löysin kuvasta hiuksetMä tajusin just et mun hiukset on taas ihan blondit vaikka ne silloin tummemmaksi värjäsin..ei ne suostu pysymään tummempina. Blondi mikä blondi jotain haluis näille tehä mut en tie mitä, uskalla kauheesti leikatakkaan...
Aijaa.com - 11608404