palstatotuus on kummiski toinenAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884069:Oikeesti, tuo on niin täysin miesten korvien välissä, sillä koolla on äärimmäisen vähän väliä. Toki joku voi olla eri mieltä, useimmat luultavasti ei
Toivon että miehet harrastaa seksiä livenäkin eikä vaan palstallapalstatotuus on kummiski toinen
no kukapa sitä ei toivoisAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884088:Toivon että miehet harrastaa seksiä livenäkin eikä vaan palstalla
tiedä sitten tuota, mutta siksi tykkäänkin molemminpuolisesta suuseksistäAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884069:Oikeesti, tuo on niin täysin miesten korvien välissä, sillä koolla on äärimmäisen vähän väliä. Toki joku voi olla eri mieltä, useimmat luultavasti ei
Mäki toivoisin harrastavani seksiä muuallakin kuin palstalla :snotty: Mutta eii.. eilenki sain pakit ei vaan kerran mutta kaksi kertaa :OAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884088:Toivon että miehet harrastaa seksiä livenäkin eikä vaan palstalla
Eihän nyt sinkku-iskä voi mitään seksiä harrastaa, hyi sinuaAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884088:Toivon että miehet harrastaa seksiä livenäkin eikä vaan palstalla
Kunhan ei anneta jonkun randomivosun palstalla masentaano kukapa sitä ei toivois
:hug: miten voi olla?Mäki toivoisin harrastavani seksiä muuallakin kuin palstalla :snotty: Mutta eii.. eilenki sain pakit ei vaan kerran mutta kaksi kertaa :O
Et mulle soittanut?Mäki toivoisin harrastavani seksiä muuallakin kuin palstalla :snotty: Mutta eii.. eilenki sain pakit ei vaan kerran mutta kaksi kertaa :O
Mä siis tarvisin uuven jalan ja ja ja uuen sitä sun tätä ja ja ja jakaukana koillisessa on Jalavan kauppa, sieltä kuuluu saavan mitä vain
Ei voi, hetelmäiset lähtee huostaan ja sassiin jos pitkin kyliä vilauttelet sitä millä ne alunperin aikaan sait, pidä piilossa vaan kuule. Ja eti ehana vosu jonka luokse pääsee mettiä pitkinEihän nyt sinkku-iskä voi mitään seksiä harrastaa, hyi sinua
no eihän se ole ko kävästä Jalavassa, 152 oulusta itäkoilliseenMä siis tarvisin uuven jalan ja ja ja uuen sitä sun tätä ja ja ja ja
Kauuuukanaaaa....no eihän se ole ko kävästä Jalavassa, 152 oulusta itäkoilliseen
En mä tiedä... Omiin apuihin pitää tyytyä koko aika vaan Kurjaa....:hug: miten voi olla?
etelämmiehille pitäis pitää kurinpalaitus vai malliako prkl pitää tulla wanhan näyttämään?
Sellanen pieni ja sievä, ehkä vaaleanpunainen joka väriseeEi saatana mitä kokovartalokyrpiä oli kauppa täynnä, oli veekäyrä niin korkeella ja teki mieli antaa ylävitosia. Tuolilla. Naamaan :kieh:
Miehenpuolikaskin oli tänään suoraan suolesta. (oho, eka miesvalitus palstalla. rasti seinään!!)
Piristäkää mua vähän ennenku hyppään kaivoon :'(
eiks tollai saa keskinkertasen jos yhistää ääripäätAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884197:ENTÄS jos yhdistäis muuten yhteensopimattomia ihmisiä? Mullakin on vittumainen luonne ja paska selkä, jos mut ompelis yhteen jonkun hyväselkäisen ja lempeäluontoisen kanssa, how perfect would that be?
:hug:Ei saatana mitä kokovartalokyrpiä oli kauppa täynnä, oli veekäyrä niin korkeella ja teki mieli antaa ylävitosia. Tuolilla. Naamaan :kieh:
Miehenpuolikaskin oli tänään suoraan suolesta. (oho, eka miesvalitus palstalla. rasti seinään!!)
Höh, ehin jo innostua. Miehet on aina yhtä ihanan realistejaeiks tollai saa keskinkertasen jos yhistää ääripäät
Saat halauksen, kuolaan samalla sun korvaan :xmas:Ei saatana mitä kokovartalokyrpiä oli kauppa täynnä, oli veekäyrä niin korkeella ja teki mieli antaa ylävitosia. Tuolilla. Naamaan :kieh:
mutta entä jos yhistää lempeäluonteisen mutta huonoselkäsen kärttyseen hyväkeuhkoseenAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884244:Höh, ehin jo innostua. Miehet on aina yhtä ihanan realisteja
no ei, sehän on jo reilusti keskivertopalstamammaa parempiAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884254:Ja, onko keskinkertainen vosukka nyt sittenkään niin huono?