On, mutta ennemin sen poltan samaanrahaan maasturissa mitä pikkumersussa..melekeen yhtä kallistahan se on tieseliki nykyjään
Vois yrittää, josko saan noi aikataulut sopimaanNiin tietenkin. Miten ois viikonloppuna?
Jos panisin suo pers... Okein meni vähän huonoksi :ashamed:
Se on kyllä totta...Bensa vain on pirun kallista nykyään.. Sillä mulla on tuo yksi lantikka projekti kesäksi, sais mersun talliin vanhenemaan niin pääsis tuolla "kuormautolla" ajeleen dieseliä
Kuulit nyt ihan väärinJos panisin suo pers... Okein meni vähän huonoksi :ashamed:
eli kyse ei ole rahasta vaan stailista?On, mutta ennemin sen poltan samaanrahaan maasturissa mitä pikkumersussa..
Jos panisin suo pers... Okein meni vähän huonoksi :ashamed:
En tiedä vielä, tuolla se on hallilla kone pöydälläSe on kyllä totta...
Mitä vie Lantikka dieseliä satasella?
se on niin kantilas että ilmanvastus on suuri, veikkaan että jotain 8-9 litraa menee sadalle jos uskaltaa ajaa kaheksaakymppiäSe on kyllä totta...
Mä voin tulla.
Mä haluun tulla, mielellään kahdesti
Meinaatko tosiaan, että alle 10 menee 80 km/h?se on niin kantilas että ilmanvastus on suuri, veikkaan että jotain 8-9 litraa menee sadalle jos uskaltaa ajaa kaheksaakymppiä
voit olla oikeassa että menee reilusti enempikin kuin 9Meinaatko tosiaan, että alle 10 menee 80 km/h?
Epäilen.
Elä viiti, kävin tänään yhdellä st1:llä tankkaamassa tiisseliä ja olin ihan onnesta soikeena ku sain kahella kympillä melkeen litran enemmän ku oisin tosta paikallisesta nesteestä saanumelekeen yhtä kallistahan se on tieseliki nykyjään
Chervoletin Suburban -96 6.5TDI vei 15L/100 km tieseliä ajaessa tiellä 90-100km/h.voit olla oikeassa että menee reilusti enempikin kuin 9
mikä on lantikka :ashamed:Se on kyllä totta...
Kuis silleen?mä poistun joksikin aikaa...elkää unohtako minua
no jos palstaan on uskominen (ja miksipä ei olisi) niin yleensä naiset eivät ole järin tyytyväisiä pieneenElä viiti, kävin tänään yhdellä st1:llä tankkaamassa tiisseliä ja olin ihan onnesta soikeena ku sain kahella kympillä melkeen litran enemmän ku oisin tosta paikallisesta nesteestä saanu
Kaveriki nauro et oot sää pieneen tyytyväinen.. Mihis sitten jos en pieneen? Siitä tulee joskus iso
Ei se koko vaan se miten sitä käyttää...no jos palstaan on uskominen (ja miksipä ei olisi) niin yleensä naiset eivät ole järin tyytyväisiä pieneen