Aries 78
Junalla pääsee kalajoen lähelleNiin tietenkin. Miten ois viikonloppuna?
Junalla pääsee kalajoen lähelleNiin tietenkin. Miten ois viikonloppuna?
Tuo ei kai ole niin pahasta vaiSitten tulee ajatus että hommaa uton joka ei syö Mie tiedän kyllä mitä on elää ja asua kun rahatilanne on vähä heikko. ei se yh-opiskelijan elämä mitään rahassa pyörimistä ole, hieman säästää niin saapi sitten noita projektejekin hommailtua. Alkoa ei pysty ottamaan juuri ollenkaan, se vie hitosti rahaa.
tällänenViekö navit aina hyvin perille?
Joskushan on saanut lukea että vievät minne sattuu.
Onko tuo tinku millanen reissu, voisitko saada jonkun kaverin mukaan?
Vai joku private reissu :xmas:
Joo ja ei. Kännykän navi vie ihan hyvin, mutta mulla oli joskus TomTom ja olin jonkun helevetin navetan pihassa jossain Alahärmässä. Tai jossain vastavassa.
PK-seudulla eivät aina ihan kaikenlaisia liikenneympyröitä -yms. -liikennejärjestelyjä navit ymmärrä, mutta ihan jees on mulla muuten pelannu.
:wave::x Ei iske ei..
Iltoja kuitenkin vastasaapuneille!:wave:
sit ei ehkä viitsi kaveria ottaa seuralaiseksitällänen
Ei vain riitä rahat harrastaa jos tykkää kulkea riennoissa ja ottaa konjakkia..Tuo ei kai ole niin pahasta vai
Kalsarikännit tulee halvemmaksi kuin baari-ilta
Saunaseuraakin kun tunnut kotiinkin saavan niin nou hätä
Ja sieltä haet mut?Junalla pääsee kalajoen lähelle
Juu, eihän sitä kotonakaan tietty aina huvita olla.Ei vain riitä rahat harrastaa jos tykkää kulkea riennoissa ja ottaa konjakkia..
no ei oikeensit ei ehkä viitsi kaveria ottaa seuralaiseksi
Jos kyyti kelpaaJa sieltä haet mut?
no määräät vastakappaleen juna-asemalle vastaantällänen
Mie olen jotenkin onnistunut homaamaan geenien kautta isäni suunnistustaidon niin navigaattoria ei ole autossa, tieten tuon muisi auttaa siihen että muistaa reitin jos sen kerran katoo kartasta. Mutta on navigaarrori vuosisadan paras keksintö, ei tule turhaa jaelua ja löytää varmasti perillemulla on semmonen 70 garmin navina ja kyllä se neuvoo perille
ei välttis parasta reittiä mutta aika hyvin kummiski
Jos kyyti kelpaa
Hävettää tunnustaa mutta mä oon tosi onneton kartanlukija joten kiitos sille joka on navin keksinyt.Mie olen jotenkin onnistunut homaamaan geenien kautta isäni suunnistustaidon niin navigaattoria ei ole autossa, tieten tuon muisi auttaa siihen että muistaa reitin jos sen kerran katoo kartasta. Mutta on navigaarrori vuosisadan paras keksintö, ei tule turhaa jaelua ja löytää varmasti perille
on se kyllä valtava apu, varsinkin oudoilla metsäautoteilläHävettää tunnustaa mutta mä oon tosi onneton kartanlukija joten kiitos sille joka on navin keksinyt.
kelpaaJos kyyti kelpaa
Ei haittaa.
anteeks,puutuin teijän juttuun,oli vaan pakko
Mulla on 1.6 Mitsu vuodelta -99, että paljon sen halvempaa ajoa ei voi olla.Sitten tulee ajatus että hommaa uton joka ei syö Mie tiedän kyllä mitä on elää ja asua kun rahatilanne on vähä heikko. ei se yh-opiskelijan elämä mitään rahassa pyörimistä ole, hieman säästää niin saapi sitten noita projektejekin hommailtua. Alkoa ei pysty ottamaan juuri ollenkaan, se vie hitosti rahaa.
Mulla on 1.6 Mitsu vuodelta -99, että paljon sen halvempaa ajoa ei voi olla.
Tai siis sillä tavalla, että on autossa edes inhimilliset ajo-ominaisuudet, tuo menee japanilaiseksi kuin juna maantiellä.
6.1 L/100 km ajotietokoneen mukaan olen päässyt ennätyksen kesällä, talvella 7.9L/100 km, mun ajotyylilläni. Nuo siis maantieajossa.
Siinä 9L/100 km paikeilla pyörii kaupungissa.
Ja viinarahaa ei tarvitse mun laskea mihinkään, niin paljon en sitä ota, että voisi hirveäksi menoeräksi laskea.
melekeen yhtä kallistahan se on tieseliki nykyjäänBensa vain on pirun kallista nykyään.. Sillä mulla on tuo yksi lantikka projekti kesäksi, sais mersun talliin vanhenemaan niin pääsis tuolla "kuormautolla" ajeleen dieseliä