The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sitten tulee ajatus että hommaa uton joka ei syö ;) Mie tiedän kyllä mitä on elää ja asua kun rahatilanne on vähä heikko. ei se yh-opiskelijan elämä mitään rahassa pyörimistä ole, hieman säästää niin saapi sitten noita projektejekin hommailtua. Alkoa ei pysty ottamaan juuri ollenkaan, se vie hitosti rahaa.
Tuo ei kai ole niin pahasta vai :)
Kalsarikännit tulee halvemmaksi kuin baari-ilta :)
Saunaseuraakin kun tunnut kotiinkin saavan niin nou hätä :)
 
Aries 78
mulla on semmonen 70€ garmin navina ja kyllä se neuvoo perille

ei välttis parasta reittiä mutta aika hyvin kummiski
Mie olen jotenkin onnistunut homaamaan geenien kautta isäni suunnistustaidon niin navigaattoria ei ole autossa, tieten tuon muisi auttaa siihen että muistaa reitin jos sen kerran katoo kartasta. Mutta on navigaarrori vuosisadan paras keksintö, ei tule turhaa jaelua ja löytää varmasti perille :)

Edit..
kirotusevirheetä tuli niin etten jaksa edes korjailla :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mie olen jotenkin onnistunut homaamaan geenien kautta isäni suunnistustaidon niin navigaattoria ei ole autossa, tieten tuon muisi auttaa siihen että muistaa reitin jos sen kerran katoo kartasta. Mutta on navigaarrori vuosisadan paras keksintö, ei tule turhaa jaelua ja löytää varmasti perille :)
Hävettää tunnustaa mutta mä oon tosi onneton kartanlukija joten kiitos sille joka on navin keksinyt.
 
Aries 78
Silloin kun armeijaan menin ja leikkasin pitkät hiukset pois ja hommasin yoyo-kamat niskaan niin... Vieläkin itteäni kohtaan myötähäpäeä että oli tuon ukon naamaja "bändi" hupparin selässä : /

Toisaalta voi hieman vanhempana miettiä tuota nykyistä vuorellistahupparia missä on nyrkkiraudan kuva isolla rinnassa..


[video=youtube;NtILxBszyf8]http://www.youtube.com/watch?v=NtILxBszyf8[/video]
 
Sitten tulee ajatus että hommaa uton joka ei syö ;) Mie tiedän kyllä mitä on elää ja asua kun rahatilanne on vähä heikko. ei se yh-opiskelijan elämä mitään rahassa pyörimistä ole, hieman säästää niin saapi sitten noita projektejekin hommailtua. Alkoa ei pysty ottamaan juuri ollenkaan, se vie hitosti rahaa.
Mulla on 1.6 Mitsu vuodelta -99, että paljon sen halvempaa ajoa ei voi olla. :D
Tai siis sillä tavalla, että on autossa edes inhimilliset ajo-ominaisuudet, tuo menee japanilaiseksi kuin juna maantiellä.
6.1 L/100 km ajotietokoneen mukaan olen päässyt ennätyksen kesällä, talvella 7.9L/100 km, mun ajotyylilläni. Nuo siis maantieajossa.
Siinä 9L/100 km paikeilla pyörii kaupungissa.

Ja viinarahaa ei tarvitse mun laskea mihinkään, niin paljon en sitä ota, että voisi hirveäksi menoeräksi laskea. :D
 
Aries 78
Mulla on 1.6 Mitsu vuodelta -99, että paljon sen halvempaa ajoa ei voi olla. :D
Tai siis sillä tavalla, että on autossa edes inhimilliset ajo-ominaisuudet, tuo menee japanilaiseksi kuin juna maantiellä.
6.1 L/100 km ajotietokoneen mukaan olen päässyt ennätyksen kesällä, talvella 7.9L/100 km, mun ajotyylilläni. Nuo siis maantieajossa.
Siinä 9L/100 km paikeilla pyörii kaupungissa.

Ja viinarahaa ei tarvitse mun laskea mihinkään, niin paljon en sitä ota, että voisi hirveäksi menoeräksi laskea. :D

Bensa vain on pirun kallista nykyään.. Sillä mulla on tuo yksi lantikka projekti kesäksi, sais mersun talliin vanhenemaan niin pääsis tuolla "kuormautolla" ajeleen dieseliä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä