The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
se on niin kantilas että ilmanvastus on suuri, veikkaan että jotain 8-9 litraa menee sadalle jos uskaltaa ajaa kaheksaakymppiä
4Litran dieseli kotikutoisella ahtimella tuskin kauhean pihi on , mutta sen mitä tuolta foorumeilta yms olen ottanut oppia ja lukenut niin sinne 8pintaan pitäis maantiellä päästä. Noilla eri rekisterin saaduilla peleillähän ei sen yli 80km/h saa edes ajella :) Mutta dieselvero pitäisi pyöriä 90e/vuosi pintaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27883948:
Ainiin, EXCUSE mua tulin käymään =) Röörit on tukossa, nokka vuotaa ja ketuttaa, aattelin jos täällä saatais joku muu paikka vuotamaan :xmas: Vaikka silimät :D
Sama homma täällä, tosin mulla jo vuotaa silmätkin... :D
 
oisko spaghettia
niin, olisiko :saint: (et hokannu jutun jujua...)

Tarhassa laps (poika kolme vee) sanoi tarhan tätille viimeks ku meillä oli spagettia ruokana että meillä söi eilen mulkku fägettiä :ashamed: Autolle asti kestin ja sitten repesin niin paljon.. sekä siitä että se oli huvittavaa että siitä et mua hävetti ihan silmittömästi mutta minkä lapsi tuolle voi.... Murkkuhan sitä spagettia söi joka oli lattialle lapsen lautaselta tipahtanut... :snotty:
 
niin, olisiko :saint: (et hokannu jutun jujua...)

Tarhassa laps (poika kolme vee) sanoi tarhan tätille viimeks ku meillä oli spagettia ruokana että meillä söi eilen mulkku fägettiä :ashamed: Autolle asti kestin ja sitten repesin niin paljon.. sekä siitä että se oli huvittavaa että siitä et mua hävetti ihan silmittömästi mutta minkä lapsi tuolle voi.... Murkkuhan sitä spagettia söi joka oli lattialle lapsen lautaselta tipahtanut... :snotty:
pöhkö, etkö ole huomannut että mä nauran vain omille vitseilleni
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä