Lilith Le Nuit
Mä olen saanut pienellä hyvät kyydit.no jos palstaan on uskominen (ja miksipä ei olisi) niin yleensä naiset eivät ole järin tyytyväisiä pieneen
Mä olen saanut pienellä hyvät kyydit.no jos palstaan on uskominen (ja miksipä ei olisi) niin yleensä naiset eivät ole järin tyytyväisiä pieneen
aina niin kiltti ja hienotunteinen :kiss:Ei se koko vaan se miten sitä käyttää...
Öh, mistä me puhutaan? :ashamed: Ai ai mä oon väsyny...
Jos en olis kasvissyöjä niin tulisin välittömästi sun fägöteille ja pullilleMeillä on lapsen mukaan huomenna fägettiä ja jauhelihapullia... :saint:
Mä voin mennä. Olen sekasyöjä.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27883931:Jos en olis kasvissyöjä niin tulisin välittömästi sun fägöteille ja pullille
4Litran dieseli kotikutoisella ahtimella tuskin kauhean pihi on , mutta sen mitä tuolta foorumeilta yms olen ottanut oppia ja lukenut niin sinne 8pintaan pitäis maantiellä päästä. Noilla eri rekisterin saaduilla peleillähän ei sen yli 80km/h saa edes ajella Mutta dieselvero pitäisi pyöriä 90e/vuosi pintaan..se on niin kantilas että ilmanvastus on suuri, veikkaan että jotain 8-9 litraa menee sadalle jos uskaltaa ajaa kaheksaakymppiä
Mä haluaisin tietää mitä se fägetti on.. Saakohan siitä syytteen kannibalismista jos sitä syö :vampire::vampire:Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27883931:Jos en olis kasvissyöjä niin tulisin välittömästi sun fägöteille ja pullille
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27883948:Ainiin, EXCUSE mua tulin käymään =) Röörit on tukossa, nokka vuotaa ja ketuttaa, aattelin jos täällä saatais joku muu paikka vuotamaan :xmas: Vaikka silimät
Sama homma täällä, tosin mulla jo vuotaa silmätkin...Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27883948:Ainiin, EXCUSE mua tulin käymään =) Röörit on tukossa, nokka vuotaa ja ketuttaa, aattelin jos täällä saatais joku muu paikka vuotamaan :xmas: Vaikka silimät
oisko spaghettiaMä haluaisin tietää mitä se fägetti on.. Saakohan siitä syytteen kannibalismista jos sitä syö :vampire::vampire:
:ashamed:
Thanx beibe, ihana kun paikkaat mua. Otan sitten sun letut ja salaatit vuoron ihan mielelläniMä voin mennä. Olen sekasyöjä.
OkAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27883972:Thanx beibe, ihana kun paikkaat mua. Otan sitten sun letut ja salaatit vuoron ihan mielelläni
No hitto, tässä ei auta enää kun puhua kauniisti, silittää päätä ja toivoa parasta :xmas:Sama homma täällä, tosin mulla jo vuotaa silmätkin...
niin, olisiko :saint: (et hokannu jutun jujua...)oisko spaghettia
pyrskisAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27883994:No hitto, tässä ei auta enää kun puhua kauniisti, silittää päätä ja toivoa parasta :xmas:
Naiset onneksi kohteliaita ja ei mainitse jos miehellä ei ole iso.. luojankiitosMä olen saanut pienellä hyvät kyydit.
Mun työpaikalla on exitus. Sieltä saa ilmaiseksi. :xmas:Missä olis sellanen ruumiskauppa, josta sais varaosia? Muitaki kui BodyShop?
pöhkö, etkö ole huomannut että mä nauran vain omille vitseilleniniin, olisiko :saint: (et hokannu jutun jujua...)
Tarhassa laps (poika kolme vee) sanoi tarhan tätille viimeks ku meillä oli spagettia ruokana että meillä söi eilen mulkku fägettiä :ashamed: Autolle asti kestin ja sitten repesin niin paljon.. sekä siitä että se oli huvittavaa että siitä et mua hävetti ihan silmittömästi mutta minkä lapsi tuolle voi.... Murkkuhan sitä spagettia söi joka oli lattialle lapsen lautaselta tipahtanut... :snotty:
kaukana koillisessa on Jalavan kauppa, sieltä kuuluu saavan mitä vainMissä olis sellanen ruumiskauppa, josta sais varaosia? Muitaki kui BodyShop?
Oikeesti, tuo on niin täysin miesten korvien välissä, sillä koolla on äärimmäisen vähän väliä. Toki joku voi olla eri mieltä, useimmat luultavasti eiNaiset onneksi kohteliaita ja ei mainitse jos miehellä ei ole iso.. luojankiitos