Sangria
Oisko pitäny rajata vähän enemmän :ashamed:Mitä hiukset? Mä näin tissin..
Oisko pitäny rajata vähän enemmän :ashamed:Mitä hiukset? Mä näin tissin..
No nyt teistä ei oo yhtän apua :stick:aika kauan piti kattoa ennenkuin löysin kuvasta hiukset
se kukkahattutäteys oli vain eilen, nyt olen taas normiruutisKaivappa ne keltaset korttis ny esille
Mää olisin roskaposteissa ainakin.Jos olisitte mun lasku, missä olisit? Yks lappu hukassa, eikä löydy sitten millään.
Määkään en, ainakaan kovin rumaAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884398:JOO!! Enkä edes kovin ruma
No nyt teistä ei oo yhtän apua :stick:
Ja kun laittaa noita adjektiiveja niin niistä voi aina joustaa sittenMääkään en, ainakaan kovin ruma
Väristä oli puhe :xmas:ne hiukset siinä kuvassa oli oikein kauniisti, kyllä mä nekin hoksasin vaikka se aika kauan veikin
Tietäis vaamitä tekis näille kun kampaajalle suuntaanne hiukset siinä kuvassa oli oikein kauniisti, kyllä mä nekin hoksasin vaikka se aika kauan veikin
no sekin oli aivankin :chic:Väristä oli puhe :xmas:
Mä näin tissin ja hiukset.Mitä hiukset? Mä näin tissin..
Joo, ja ainahan sitä on kauhee lista kriteerejä esim. tulevalle kumppanille, joista ei yksikään pidä paikkaansa sitten kun jonkun kanssa alkaa hellustelemaanAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884500:Ja kun laittaa noita adjektiiveja niin niistä voi aina joustaa sitten
onnekas, ei ole kivaa olla ruma :'(Määkään en, ainakaan kovin ruma
Just päätin että jos tästä selviän niin seuraavan kumppanin kriteerinä on kooma ja ainoa piristysruiske mitä meillä harrastetaan niin tulee sairaanhoitajalta..Joo, ja ainahan sitä on kauhee lista kriteerejä esim. tulevalle kumppanille, joista ei yksikään pidä paikkaansa sitten kun jonkun kanssa alkaa hellustelemaan
No mä olen kyl eri mieltä.onnekas, ei ole kivaa olla ruma :'(
Sä oot siis avarakatseisempi kun me ruutiksen kanssaMä näin tissin ja hiukset.
mun mielestä toi on aika säälittäväTässä on vittu sitä jotain!
[video=youtube;6ym2F3rbKmM]http://www.youtube.com/watch?v=6ym2F3rbKmM[/video]
JooSä oot siis avarakatseisempi kun me ruutiksen kanssa
Mun kriteeri tulevalle kumppanille meni pieleen jo sukupuolessa..Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27884556:Just päätin että jos tästä selviän niin seuraavan kumppanin kriteerinä on kooma ja ainoa piristysruiske mitä meillä harrastetaan niin tulee sairaanhoitajalta..