sievän kuvan olit yöllä laittanut :heart:
Kiitos :ashamed: :heart:Onnea Ruutiksen pojalle!
Ja sehän piti sanoa et ompa alastulossamättääkin nätti! Hyvin sopii lyhyet hiukset!
sievän kuvan olit yöllä laittanut :heart:
Kiitos :ashamed: :heart:Onnea Ruutiksen pojalle!
Ja sehän piti sanoa et ompa alastulossamättääkin nätti! Hyvin sopii lyhyet hiukset!
tulee tosta mieleen, että entisen pomon vaimo on lasten fysioterapeuttiEi tie vielä mitää oikein, eka käynti kyseessä ja katotaan on tarvetta enemmänkin jumppailla. Poika jo menikin ja meinasin itsekki mennä mut eivät huolineet äippää sinne vielä
meillä on kahet synttärit tammikuussa ja toiset 2 sitten syssymmälläAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27885735:Ainiin... Ruutiksen pojalle isosti onnea :flower:
Onko teillä kaikki lapset syntyneet alkuvuodesta? Ku eikös teillä just vietetty synttäreitä?
no mähän ostan, toivottavasti niistä riittää lapsillekkinRuutis, osta pussi famipaloja, famipala on hyvää
Nyt lähden töitä kohti, mukavaa päivää kaikille :wave:
:wave: Hyvää työpäivää!Ruutis, osta pussi famipaloja, famipala on hyvää
Nyt lähden töitä kohti, mukavaa päivää kaikille :wave:
Luin tosta edellisestä kommentista että entisen pojan vaimomeillä on kahet synttärit tammikuussa ja toiset 2 sitten syssymmällä
Luin tosta edellisestä kommentista että entisen pojan vaimo
Mutta mullakin on viralliset synttärit syssymmällä, tai oikeestaan loppukesästä.
Unohtamatta siis niitä kirahvien jokaviikkoisia Tänään-syntymäpäiviä :xmas:
Meillä ei oo kipeänä mutta muuten vaan tuntuu heränneen pikkupoulikas väärällä jalalla.. :| Mikä sun pojalla on? Toivottavasti paranee nopeasti.yhyyyy, mun piti tänään mennä ostamaan joku kiva lehti mut tääl kotona mä oon kun poika on pipiänä mä en ala....itkuporaraivari
:kiss:Helou, mitas kuuluu? *pussaa kaikkia* :kiss:
ei hajua....kuumetta on ja katoavia näppyjä..eli ilmestyy ja pian katoaa ja hetken päästä tulee muualle...Meillä ei oo kipeänä mutta muuten vaan tuntuu heränneen pikkupoulikas väärällä jalalla.. :| Mikä sun pojalla on? Toivottavasti paranee nopeasti.
:hug:yhyyyy, mun piti tänään mennä ostamaan joku kiva lehti mut tääl kotona mä oon kun poika on pipiänä mä en ala....itkuporaraivari
Voi höh :/ :hug: Paranemisia sinneyhyyyy, mun piti tänään mennä ostamaan joku kiva lehti mut tääl kotona mä oon kun poika on pipiänä mä en ala....itkuporaraivari
Tuli tuosta mieleeni eras anekdootti Tohtorin elamasta... Riitainen avioero, ex usutti poliisit Tohtorin asunnolle, (jossa tama siis asui aiemmasta suhteesta syntyneen tyttarensa kanssa) jollain verukkeella. Siella fiksu poliisi kysyi, miksi Tohtori on liittoutunut vaimoaan vastaan ex-tyttarensa kanssa. :headwall:Luin tosta edellisestä kommentista että entisen pojan vaimo
Mutta mullakin on viralliset synttärit syssymmällä, tai oikeestaan loppukesästä.
Unohtamatta siis niitä kirahvien jokaviikkoisia Tänään-syntymäpäiviä :xmas:
ei taida noi ameriikankaan poliisit olla mitään järjen jättiläisiäTuli tuosta mieleeni eras anekdootti Tohtorin elamasta... Riitainen avioero, ex usutti poliisit Tohtorin asunnolle, (jossa tama siis asui aiemmasta suhteesta syntyneen tyttarensa kanssa) jollain verukkeella. Siella fiksu poliisi kysyi, miksi Tohtori on liittoutunut vaimoaan vastaan ex-tyttarensa kanssa. :headwall:
oot tainnu pyöriskellä tyhmissä ketjuissa :hyi:on tää kummallinen tää palsta. Huoh...ehkä mä olen ollut täällä tääs muutaman päivän liikaa kun alkaa kyllästyttää touhu täällä...
se on kyllä yksi vaihtoehto...kurjaa kun kaik kivatkin lähtee poisoot tainnu pyöriskellä tyhmissä ketjuissa :hyi: