The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pääsisköhän sitä tänään ajoissa nukkumaan jos yrittäs tunnin päästä mennä...ei taida onnistua.Huomenna saa nukkua tunnin pidempään kun normisti,tosin työpäivän pituudeks tulee ihan normi 8h mutta päätin et haluan nukkua ees tunnin pidempään niin olen sitten tunnin pidempään iltapäivästä.
 
IhanaValo
Mie haluisin tietää millaiset on semmoset korkkarit jotka ei ala jossain vaiheessa sattumaan jalkoihin, ts. on hyvät kävellä? Onko semmosia olemassakaan?

Joskus kesällä on hyvä kun on baarista menossa kotiin niin saa heittää korkkarit pois ja tallustella paljain jaloin..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Osaakos joku sanoa saako töistä jotenkin pidemmän vapaan jos ei ole lomia tiedossa tai säästövapaita? Eikös vuorotteluvapaakin ole mahdollista vasta 3v vai 5v jälkeen?
Tai sitten jos hakee toista työpaikkaa ja siellä koeaika 4kk niin siten. Hirvee hinku saada nyt vapaata,pidemmäksi aikaa mutta ei taida olla mitään mahdollisuuksia.
 
Osaakos joku sanoa saako töistä jotenkin pidemmän vapaan jos ei ole lomia tiedossa tai säästövapaita? Eikös vuorotteluvapaakin ole mahdollista vasta 3v vai 5v jälkeen?
Tai sitten jos hakee toista työpaikkaa ja siellä koeaika 4kk niin siten. Hirvee hinku saada nyt vapaata,pidemmäksi aikaa mutta ei taida olla mitään mahdollisuuksia.
lopputili ja lomarahat?
 
kahvikirahvi
Osaakos joku sanoa saako töistä jotenkin pidemmän vapaan jos ei ole lomia tiedossa tai säästövapaita? Eikös vuorotteluvapaakin ole mahdollista vasta 3v vai 5v jälkeen?
Tai sitten jos hakee toista työpaikkaa ja siellä koeaika 4kk niin siten. Hirvee hinku saada nyt vapaata,pidemmäksi aikaa mutta ei taida olla mitään mahdollisuuksia.
Mä oon vielä koeajalla, mutta mä sain viikon palkatonta vapaata kun soitin hyvissä ajoin etukäteen että haluaisin lähteä reissuun, onnistuuko. Ja onnistui.
Jos et oo ihan elintärkeä tyyppi niin eiköhän sekin oo järjestelykysymys. Kysy ainakin pomoltas :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
lopputili ja lomarahat?
:LOL: voi kun voiskin.

Mä lähtisin heti menee jos mulla ois toinen vakkari paikka,ei sillä ettenkö tykkää olla tuolla vaan siksi et muut asiat vetäis toisaalle mutta ei siitä sitten tiedä. Mä oon sinkku ja lapseton ja nyt kun toivois et olis vähän enempi vapaata ni ei,kun on vakkari paikka niin se pitää mut täällä.Ei oo oikeen varaa irtisanoutuakaaan.
 
kahvikirahvi
Ai niin ja hei kaikille, mä oon täällä taas kun on töit hoidettu alta pois ja pikkupuolikas unten maille :)

Kuka tulee tekeen mulle ruokaa, ei jaksais ja koko päivänä syöny mitään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä