The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No kai siellä silti on ne lapsettomat sinkkutyttöset?:) Ja juomassahan miehet vaan baarissa käy..kuulemma.
Tää lapseton sinkkutyttö voi sanoa et ei siellä oo ku varattuja äijiä jotka yrittää epätoivon vimmalla saada.... nyt kun ite nähnyt millasta tuolla baarissa elämä on niin tasan en päästä miestä baariin yksin:D enkä varsinkaa poikaporukassa jos jonkun äijän joskus vielä saan,niillä äijillä ei mitään kontrollia.
 
kahvikirahvi
Mitäs siulle sais olla?:)

Mie kans toivon et meillä lapset nyt jaksasivat nukkua koko yön heräilemättä..viime yön klo kolmen herätys ei ollu kovinkaan mukava..
Tähän hätään melkein mikä tahansa ei lihaa sisältävä kelpaa :D
Mutta sain kuin sainkin väsättyä tonnikalamunakkaan, leivän kurkulla jääsaalaatilla & juustolla, vähän paloteltua päärynää ja omenaa + jugurtti :D
 
enhän mä kiistä etteikö monet yritä saada pesää, meinasin vaan että ei kaikki

mutta tietysti kaunis tyttö törmää vain vonkaajiin
Niin no en mäkään nyt meinaa et kaikki varatut niin tekis mutta omalta kohalta voin sanoa et suurin osa on niitä varattuja vonkaajia ja loput on sitten vapaita mutta pleijereitä.

mutta mitä muuta nyt voi odottaa kun kysessä on baari/yökerho
 
IhanaValo
Tää lapseton sinkkutyttö voi sanoa et ei siellä oo ku varattuja äijiä jotka yrittää epätoivon vimmalla saada.... nyt kun ite nähnyt millasta tuolla baarissa elämä on niin tasan en päästä miestä baariin yksin:D enkä varsinkaa poikaporukassa jos jonkun äijän joskus vielä saan,niillä äijillä ei mitään kontrollia.
No tuota mie pelkään jos/kun oman miehen baariin/keikalle tms. "päästän"...miesporukalla ne sinne yleensä menee, on onneks viel kotiin osannu yöks vaikka eihän se mitään estä. : /
 
Niin no en mäkään nyt meinaa et kaikki varatut niin tekis mutta omalta kohalta voin sanoa et suurin osa on niitä varattuja vonkaajia ja loput on sitten vapaita mutta pleijereitä.
voi siellä joskus vahingossa olla joku vonkaamaton varattu joka on sattumalta paikalla esim. jonkin kaveriporukan mukana

sen tunnistaa siitä että sitä ei huomaa
 
No tuota mie pelkään jos/kun oman miehen baariin/keikalle tms. "päästän"...miesporukalla ne sinne yleensä menee, on onneks viel kotiin osannu yöks vaikka eihän se mitään estä. : /
No voihan se tapahtua missä vaan,omasta kokemuksesta:( tiedän et ei se tarvi baari olla...

mutta eihän sellasetakaan mitään tule jos ei luota siihen et toien on kunnolla kun lähtee viihteelle. Mulla vaan ottaa koville kun ite kokenut...siksi mulla on sellanen fiilis et jos mies joskus on et sit ei tarvii yksin mennä,kummankaan. Ehkä se on vaan nyt mun ajtuksena et voihan se tosipaikan essä muuttua mut tuskin nyt kovin moni enää ihan oikeesti aikuisiällä jaksaa hillua missään varsinkin jos on parisuhteessa tai on perheellinen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä