Nonni, iltapala syöty ja kaikki hyvin..mut hirveesti himoja kamarin suuntaan....)
Aijaa..sitä on kuulemma liikkeellä
mut jos jalat huutaa niissä hoosiannaa?en mäkään tykkää ravatista mutta silti sijon sen rokkatorven ympärille kun on sen paikka
korkkarit naisella on :heart:
ei täälläpäin vaan :'( tai siis olis joo mutta kun kammarissa ei oo ketään oottamassa.sitä on kuulemma liikkeellä
no jos ei voi pitää niin minkäs sille voimut jos jalat huutaa niissä hoosiannaa?
Eikä muutenkaan tykkää :ashamed:
sen kun näkis että ihqu alkaa hyppäämään baareissaMie haluisin tietää millaiset on semmoset korkkarit jotka ei ala jossain vaiheessa sattumaan jalkoihin, ts. on hyvät kävellä? Onko semmosia olemassakaan?
Joskus kesällä on hyvä kun on baarista menossa kotiin niin saa heittää korkkarit pois ja tallustella paljain jaloin..
Mitäs täs, yritän selvitä hengissä. Viime yönä piti ottaa vahvempaa särkylääkettä, mutta sivuefekti tyhjensi vatsan aamulla ja päivä sängyssä hemmetin huonon olon takia. Ny voiton puolella:wave:
mitäs sinun iltaan?
Ei. Mä puhuin tv-sarjastaOliks sulla joku vampyyri pc-peli? Mikä peli?
Kiitos sama kuva minkä aiemmin näytin mut vähän vihreempi vaa tommoset piilarit ois hauskat. Tai ruskeet ja siniset ja ja vaiks sellaiset punertavanruskeet niinku twilightissa niillä tyypeilläSangrialla kaunis simmu nikin alla
voi kurja. :hug:Mitäs täs, yritän selvitä hengissä. Viime yönä piti ottaa vahvempaa särkylääkettä, mutta sivuefekti tyhjensi vatsan aamulla ja päivä sängyssä hemmetin huonon olon takia. Ny voiton puolella
sen kun näkis että ihqu alkaa hyppäämään baareissa
:hug:Mitäs täs, yritän selvitä hengissä. Viime yönä piti ottaa vahvempaa särkylääkettä, mutta sivuefekti tyhjensi vatsan aamulla ja päivä sängyssä hemmetin huonon olon takia. Ny voiton puolella
no jos ei ole niin nehän joutaa sulkea, mitäpä ne miehetkään siellä sitte enää...
Siis mitä...eikai äiti-ihmisellä oo oikeesti lupa minnekään baareihin mennä?
lopputili ja lomarahat?Osaakos joku sanoa saako töistä jotenkin pidemmän vapaan jos ei ole lomia tiedossa tai säästövapaita? Eikös vuorotteluvapaakin ole mahdollista vasta 3v vai 5v jälkeen?
Tai sitten jos hakee toista työpaikkaa ja siellä koeaika 4kk niin siten. Hirvee hinku saada nyt vapaata,pidemmäksi aikaa mutta ei taida olla mitään mahdollisuuksia.
Mä oon vielä koeajalla, mutta mä sain viikon palkatonta vapaata kun soitin hyvissä ajoin etukäteen että haluaisin lähteä reissuun, onnistuuko. Ja onnistui.Osaakos joku sanoa saako töistä jotenkin pidemmän vapaan jos ei ole lomia tiedossa tai säästövapaita? Eikös vuorotteluvapaakin ole mahdollista vasta 3v vai 5v jälkeen?
Tai sitten jos hakee toista työpaikkaa ja siellä koeaika 4kk niin siten. Hirvee hinku saada nyt vapaata,pidemmäksi aikaa mutta ei taida olla mitään mahdollisuuksia.
Se kuuluu että "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä."mun käsityksen mukaan elämä on taapertamista vastoinkäymisestä toiseen, matkalla saattaa tosin myös joutua kohtaamaan pettymyksiä
valitettavasti
No, ei ollut.Olis voinut ottaa vaikka päikkärit autossa kun patjatkin oli mukana
Toivotaan että exä on hyvällä tuulella
voi kun voiskin.lopputili ja lomarahat?
joo mut mä halusin välillä muotoilla toisella laillaSe kuuluu että "leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä."
No kai siellä silti on ne lapsettomat sinkkutyttöset? Ja juomassahan miehet vaan baarissa käy..kuulemma.no jos ei ole niin nehän joutaa sulkea, mitäpä ne miehetkään siellä sitte enää...