The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Just tuli kuopus sisälle, oli pihalla leikkimäs. Esikoinen yskii ja pärskii, lämpöäkin on..varmaan huomisen viettää sit kotona. Pidetään tytsyn kans löhö- ja leffapäivä :)
Kuopus kuulemma pääsee huomenna päiväkotiryhmänsä kans luistelemaan.
 
Pöö tännekin. Kohta pitää lähteä hermoratatutkimukseen,jännittää! Lääkäritalon lääkäri soitti et ens viikolla pitää mennä sen vastaanotolla käymään. Kuulemma sen verran laaja-alainen juttu mulla.

Viimme yönä en nukkunu paria tuntia kauempaa oli sen verran kovat kivut. Mutta eiköhän nyt alkaa mun asiat mennä paremmin :)
 
Onpa hiljasta.
Vaihteeks taas mieli alhaalla:( Oikeesti,eikö ihmiselo voi koskaan mennä niinkun haluaisi,aina tulee jotain.Tai sitten mulla on vaan aina niin paska tuuri!Ollaan vasta tammikuun puolessavälissä ja jos vuosi jatkuu näin niin....
 
Mä nyljin/keräsin mädit/perasin ja fileoin tänään kolme madetta :D JA tein jälkkärivaahdon ja vanukkaan! Nami! :p


Ja nyt sitä fägettiä ja jauhelihakastiketta vaikka jauhelihapullia niitten piti olla :D
 
mun käsityksen mukaan elämä on taapertamista vastoinkäymisestä toiseen, matkalla saattaa tosin myös joutua kohtaamaan pettymyksiä

valitettavasti
Sitähän se tuntuu olevan,viime aikoina sitä vaan ollut jotenkin ilmeisen paljon ilmassa.Pettymyksiä toisen perään. Eilen asiat näytti vielä siltä et elämässä rupee ehkä vihdoin näkyä iloa mutta ilta vei senkin mennessään...nyt sitten ihan ulapalla kaiken suhteen ja ei hyvältä tunnu näyttävän,epätoivosesti toivon sitä parempaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä