The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ikiuni
Mä muistelen, että silloin vuonna miekka ja kivi tuosta sävytteestä oltais käytetty nimikettä "sävyteshampoo", kun on sellaista vähän vaahtomaista levitettävää ja sisältää muistaakseni myös shampoota. Voin kyllä olla totaalisen väärässä, koska tämä taisi olla nyt elämäni kolmas tai neljäs kerta, kun olen mitään väriä hiuksiini laittanut. :D
Minusta se oli voidemaista tuubissa. Joku Melody tais olla.
 
Mä muistelen, että silloin vuonna miekka ja kivi tuosta sävytteestä oltais käytetty nimikettä "sävyteshampoo", kun on sellaista vähän vaahtomaista levitettävää ja sisältää muistaakseni myös shampoota. Voin kyllä olla totaalisen väärässä, koska tämä taisi olla nyt elämäni kolmas tai neljäs kerta, kun olen mitään väriä hiuksiini laittanut. :D
Silloin punapäisenä mulla oli sellainen sävytehoitoainevaahto. Shampoot oli sit muuten normaaleja, mutta oli suunnattu värjätyille hiuksille.
 
Minusta se oli voidemaista tuubissa. Joku Melody tais olla.
Jonkinlaista vaahtoa muistelisin sen vanhan aineen olleen. Siihen aikaan taisi luvata kestoksi jotain 12-16 pesua. Se, millä sävytin nyt, lupasi kestoksi 24 vai 28 pesua ja siinä ensin sekotettiin kaksi ainetta keskenään ja se koostumus oli vähän sellasta latteen vaahtomaista. Miten sitä nyt kuvais?

Hitsi ku oon hyvä näissä. :D
 
ikiuni
Jonkinlaista vaahtoa muistelisin sen vanhan aineen olleen. Siihen aikaan taisi luvata kestoksi jotain 12-16 pesua. Se, millä sävytin nyt, lupasi kestoksi 24 vai 28 pesua ja siinä ensin sekotettiin kaksi ainetta keskenään ja se koostumus oli vähän sellasta latteen vaahtomaista. Miten sitä nyt kuvais?

Hitsi ku oon hyvä näissä. :D
On ollut myös vaahtomaista väriä. Mut mun muistin mukaan sävyte kestää 6-8 pesua. Vai oliko vaahtomainen sävyte 6-8 pesua ja voidemainen n.12 pesua. :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä viihdyn sellaisissa baareissa. Ja siellä voi tanssia. :xmas:
Mä en käsitä, et miten sitä voi tanssia :D. Nehän on sitä samaa jumputijumputia vaan koko ajan, eikä niissä ees lauleta mitään (järkevää ainakaan). Paljon kivempi tanssia jonkun tutun, oikeesti hyvän biisin tahtiin, jossa voi laulaakin mukana. Mun mielestä siis :D
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä