en osaa valssia:ashamed: enkä muitakaan perinteisiä. lähinnä ajattelin sellasta nojailumusaa missä saa pitää pepusta kiinni.
Ei missään nimessä iskelmää.Hyvin voi tanssia. Muista tansseista en tykkää. Iskelmä musa yms. on yök.
no nehän on just parhaita, oon niissä ihan hakaen osaa valssia:ashamed: enkä muitakaan perinteisiä. lähinnä ajattelin sellasta nojailumusaa missä saa pitää pepusta kiinni.
Mennää vaan:heart:no nehän on just parhaita, oon niissä ihan haka
mennäänkö jo?
Tällänen on just kivaaen osaa valssia:ashamed: enkä muitakaan perinteisiä. lähinnä ajattelin sellasta nojailumusaa missä saa pitää pepusta kiinni.
muista sit et mä muistan tälläset tärkeet asiat niin et kun törmäät joku kaunis tai vähän rumempanakin päivänä muhun niin se on sit lunastettava.lunastan ton nojailun kädet pepulla toooodella mieluusti
muista sit et mä muistan tälläset tärkeet asiat niin et kun törmäät joku kaunis tai vähän rumempanakin päivänä muhun niin se on sit lunastettava.
Sun kohtalonas on jäädä mun kanssa valvoon ainakin kahteen saakka :kieh:voi kökkö kun se lääke nukutti päivällä niin nyt ei sit nukuta yhtään! haluun nukkumaan mutta turha mennä pyörii lakanoihin.
:O en mää voi kun sit tulee vaan 3h unetSun kohtalonas on jäädä mun kanssa valvoon ainakin kahteen saakka :kieh:
muistan, lupaan sen
ja piän kiinni tiukasti
No mut ainakin kahteentoista sit:O en mää voi kun sit tulee vaan 3h unet
ei pysty lupaaNo mut ainakin kahteentoista sit
mitäs zupistelet?Zup.
Noooh, mä jään tänne yövahdiks sit taas :xmas:ei pysty lupaa
Hyvää yötä ja märkiä uniamää lähen nukkumaan ja uneksin siitä kun saan huojua kädet yinksun peballa
öitä