Öitä banaanipöksy :kiss:mää lähen nukkumaan ja uneksin siitä kun saan huojua kädet yinksun peballa
öitä
Öitä banaanipöksy :kiss:mää lähen nukkumaan ja uneksin siitä kun saan huojua kädet yinksun peballa
öitä
Tenttiinlukua välttelen :snotty:mitäs zupistelet?
Ai sinäkinTenttiinlukua välttelen :snotty:
Kyseli jotain ja tutki mua.Huomenta ja mukavaa päivää ketjuun.
Kymmeneltä pitäis lähteä töihin.
Loppukuusta pitäis käydä fysiatrilla ja on viellä opetusaika.
Millaista siellä fysatrilla on, ootteko käynny ?
Teki mulle täydellisen terveystarkastuksen, testasi jännitysniskat, liikerajotukset, nivelien kunnon ja tutki fibromyalgia pisteet. Nää ny äkkiä tuli mieleen. Sieltä sainkin sit lähetteen kuntoutukseen kahdeksi viikoksi.Huomenta ja mukavaa päivää ketjuun.
Kymmeneltä pitäis lähteä töihin.
Loppukuusta pitäis käydä fysiatrilla ja on viellä opetusaika.
Millaista siellä fysatrilla on, ootteko käynny ?
Kuva ois kivaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30274112:Böö. Mun pitäis pakata, mut ko en jaksa
Kävin muute lauantaina parturissa, lähti taas vähän tukkaa päästä
Ai luoja ku tuo on hyvänäkönen! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30274170:
Ihan olin itekki tyytyväinen Kiitos :hug:Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30274187:Ai luoja ku tuo on hyvänäkönen! :heart:
Minäpä oon nähny jo feissarissa.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30274128:Kuva ois kiva
Tee sellasten ruissipsien päälle joku kylmäsavulohitahna tmv. Ne on hyviä Mokkapaloja tai porkkanakakkua makeena, niistä saa ihan pieniä coctailpaloja leikattua.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30274405:Mä tuossa surffailin itelleni uusia hepeniä.. Huomenna pitäis tulla tai sit viimestään perjantaina.
Huomenna pitäis ennen tenttiä käydä alkosta valkkaamassa oikein hyvää valkkaria perjantaita varten ja alkaa tekeen jotain pikku naposteltavia. Olisko ehdotuksia illanistujaisiin?