:| :hug:Niin ja iltaa ketjuun.
Mie en oo täysikäsenä ollu sinkku ku ehkä viikon verran.
Tällä hetkellä on tosin niin viileetä etten tiä miten käy. Ja miun vika. En osaa sanoo mikä mättää.: / Pikkunen ahistus vaan päällä koko ajan, ja stressiä pukkaa joka suunnalta.
Mä säästän uusiin huonekaluihin ja sit uuteen tatskaan. Jouluksi ois tarkotus saada uus tatska :heart:mää haluan kans jonkun uuden hiusmallin...vaikka se kananperse oli mun feivöri niin tiedä sitten sopiiko se nykyseen naamaan. etutukka muakin vähän houkuttais. tai sit haluun kunnon pidennykset joihin mulla ei ole kyllä ylimäärästä rahaa...pitää säästää autoon:snotty:
mulla olis :saint:Mulkkua tekis mieli
Joo, vastenmielinen tyyppi.Mulkku
Mie olin suihkussa pörrön pesulla .Nii, sori. Tää oli lähinnä kyöpelille. Jos osais sanoa.
Pörrön pesulla..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30272872:Mie olin suihkussa pörrön pesulla .
Voisi sopiakkin. Kiva malli. Jostain syystä miun tekisi miei ehdottaa siulle punaista väriä tuohon.
Siksi mie kai sitä punaista ajattelin kun näki, että siulla on punertavaa luonnostaan. Vaan jos tumma tuntuu omalta väriltä niin anna mennä vaan. Miekin oon oikeasti vaalea .Pörrön pesulla..
Mulla on ollut joskus pun. tukka. Mulla on luonnostaan punertavaa hiuksissa. Mut enemmän tykkään mustasta väristä.
Musta sopii myös mulle. =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30272887:Siksi mie kai sitä punaista ajattelin kun näki, että siulla on punertavaa luonnostaan. Vaan jos tumma tuntuu omalta väriltä niin anna mennä vaan. Miekin oon oikeasti vaalea .
oikeesti? empä olis uskonutAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30272887:...Miekin oon oikeasti vaalea .
Olen . Kukaan ei meinaa uskoa.oikeesti? empä olis uskonut
voit lukea mut joukon jatkeeksiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30272904:Olen . Kukaan ei meinaa uskoa.
Niin olisi. Miullakin on joskus ollut ja tykkäsin kovasti, mutta punainen ei pysy miulla alkuunkaan.Punainen tukka olis kyllä kiva, jos sitä ei tarvis olla koko aika värjäämässä.
Täytyy etsiä ensi kerralla todistetta vaaleasta .voit lukea mut joukon jatkeeksi
Mulla se kyllä pysyi silleen ihan hyvin, kun on myös luonnostaan vähän punertava tukka. Mutta kun se juurikasvu alko näkyä jo parissa viikossa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30272909:Niin olisi. Miullakin on joskus ollut ja tykkäsin kovasti, mutta punainen ei pysy miulla alkuunkaan.