Onks sekin valkoisempi kuin conan o'brien?Sirahvi on yhtä hoikka.
Onks sekin valkoisempi kuin conan o'brien?Sirahvi on yhtä hoikka.
Kerro mulle heti!Iltaa pikaisesti! Että on mukavaa saada ihminen sanattomaksi, tein sen taas
Kieltämättä joskus aikoja sitten sun aloituksia lukiessa on näin käynytIltaa pikaisesti! Että on mukavaa saada ihminen sanattomaksi, tein sen taas
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30272702:Kerro mulle heti!
Kieltämättä joskus aikoja sitten sun aloituksia lukiessa on näin käynyt
En niin.et ole enää
Toisin kuin minä en tykkää olla.
no pikkusen vähemmästikin tavan tallaaja menis sanattomaksiNäin yhden tuttavan , jota en ole nähnyt varmaan viiteen vuoteen ja se kysy multa, että "mitä uutta?". Vastasin, että ei tässä ihmeempiä, avioero, aivoinfarkti, kuopus syntyi kuolleena ja odotan ensimmäistä lastenlastani. Sillä meni jauhot suuhun
Minusta on ihan normi vaalea.Onks sekin valkoisempi kuin conan o'brien?
Joo. Mutta en oo koskaan mikään aktiivi sellasissa myrskyketjuissa ollut
Ooks vaihtanu nikkiä? En muista tällästä...
Ite taas nautin ehkä sen takia, kun vedän puoleeni... miten sen ny hienosti ilmasis.. sairaita tyyppejäet ole enää
Toisin kuin minä en tykkää olla.
:|En niin.
Joo ei se kivaa ole. :hug:
mä vedän puoleeni urpoja ja sitoutumiskammosia tai pelkän pilhun perässä pyörivien.Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30272720:Ite taas nautin ehkä sen takia, kun vedän puoleeni... miten sen ny hienosti ilmasis.. sairaita tyyppejä
Mulla nää on ollu sairaalloisen mustasukkasta sorttia, ja mä en kestä semmosia ihmisiä. Varsinkaan kun en ite osaa olla mustasukkainen.mä vedän puoleeni urpoja ja sitoutumiskammosia tai pelkän pilhun perässä pyörivien.
Mä täs yritän etsiä kivoja hiusmalleja. Ei meinaa löytyä. Ei oo lomaa nyt tulossa.:|
no mut ei nyt pidä miettiä sitä,tulee surku olo enkä nyt halua surkua oloa. Mietitään jotain kivoja juttuja. Vaikka sitä et mitä kivaa sit lomalla tekis?
mulla on helppoo kun en vedä puoleeni sitte kertakaikkiaan minkäänlaisia tyyppejämä vedän puoleeni urpoja ja sitoutumiskammosia tai pelkän pilhun perässä pyörivien.
Mie tarttisin niitä hiusmalleja ja kivoja värivaihtoehtoja kansMä täs yritän etsiä kivoja hiusmalleja. Ei meinaa löytyä. Ei oo lomaa nyt tulossa.
Mietitään mun tulevaa lomaaMä täs yritän etsiä kivoja hiusmalleja. Ei meinaa löytyä. Ei oo lomaa nyt tulossa.
Mäkin yritin kysellä josko exä antais sen koneelta mun vanhoja kuvia, mut ei suostunu.. oisin halunnu nähdä mimmoset hiukset mulle sopis.. ja kun tosiaan mietin josko leikkaisin sen kananperseen takasin.Mie tarttisin niitä hiusmalleja ja kivoja värivaihtoehtoja kans
Sen verran tosin oon miettiny että josko tonne olkapäille yltäväks pätkäsis, ihan pikkusen rikkois latvoja. Mies heitti ideaa sivukaljusta, vaan ei tähän päähän käy ku paperipussi. Muovinenkin kävis muuten mut sen kans tulis aika pian pieni ongelma.:snotty:
Mulla oli koneella kuvia erilaisista malleista. Kaveri hukkasi mun kaikki kuvat.Mie tarttisin niitä hiusmalleja ja kivoja värivaihtoehtoja kans
Sen verran tosin oon miettiny että josko tonne olkapäille yltäväks pätkäsis, ihan pikkusen rikkois latvoja. Mies heitti ideaa sivukaljusta, vaan ei tähän päähän käy ku paperipussi. Muovinenkin kävis muuten mut sen kans tulis aika pian pieni ongelma.:snotty:
Pitäis tietää miltä sä näytät, että vois sanoaSopisko malli mulle?
:hug:Niin ja iltaa ketjuun.
Mie en oo täysikäsenä ollu sinkku ku ehkä viikon verran.
Tällä hetkellä on tosin niin viileetä etten tiä miten käy. Ja miun vika. En osaa sanoo mikä mättää.: / Pikkunen ahistus vaan päällä koko ajan, ja stressiä pukkaa joka suunnalta.
Nii, sori. Tää oli lähinnä kyöpelille. Jos osais sanoa.Pitäis tietää miltä sä näytät, että vois sanoa