The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No hoh... ikava Tohtoria. Vaikka melkein vakioasetushan se tallaisessa kaukosuhteessa on. Toisaalta tavallaan ei ole ikava-ikava, vaikka olisikin parempi, etta olisin hanen luonaan. Ainakin tiedan, etta Tohtori on olemassa. Ja nykymaailmassa videoyhteydet toimivat...

Mutta silti.

No hoh... ikava Tohtoria. Vaikka melkein vakioasetushan se tallaisessa kaukosuhteessa on. Toisaalta tavallaan ei ole ikava-ikava, vaikka olisikin parempi, etta olisin hanen luonaan. Ainakin tiedan, etta Tohtori on olemassa. Ja nykymaailmassa videoyhteydet toimivat...

Mutta silti.
Miten te saatte ton toimimaan kun ette ole ees samassa maassa? montako kertaa vuodessa te näätte?

Miten te saatte ton toimimaan kun ette ole ees samassa maassa? montako kertaa vuodessa te näätte?
Oikeastaan paivittain jutellaan tunti, pari Google+:n kautta ja teoriassa joka toinen kuukausi olen Tohtorin luona... Kaytannossa se ei ihan noin toimi, ex on nyt ulkomailla pidempaan, enka voi lahtea ennen kuin han on Suomessa ja lasten kanssa. Mutta jotenkin tama tuntuu toimivan. Pakko. Ei ole vaihtoehtoja.

Ja jos tassa kymmenen vuoden sisalla jompikumpi muuttaa jompaankumpaan maahan, alkaa asia olla hoidossa. :D ... kun noita kakaroitakin on.

Hyi hyi teitä soittelijoita :)
Vaikka toisaalta ymmärränkin, yksinolevilla kai voi olla useempiakin kavereita joille soittaa jos on yksinäinen olo.
Ei mulla oo ketään kelle soittaa,siis siinä mielessä.tuo yks nyt sellanen heppu jonka kans vähän niinku seurusteltiin mut ei kuitenkaan eli sille vois soitella mutta ei sillekään oo tullu soiteltua.Se soitteli mulle joskus kun lopetettiin mut en koskaan menny kun ne oli niitä kännipuheluita.Nykysin kyllä ollaan ihan väleissä silleen et nähdään niin jutellaan ja pisti se tossa joku viikko sit viestiä yhestä jutusta mutta ei meillä mitään muuta ole.Eli ei mulla ole ketään kelle soitella jos sellasella mielellä olis,toi on vaan niin ihanan tyyppi et se kainalossa vois vaan nukkua ilman mitään muuta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä