The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
okei:) itseasiassa en ihmettele yhtään koska mun mielestä miesten seurassa on helpompi kyllä olla,niille voi puhua oikeestaan kaikkea ja ne palauttaa sut maanpinnalle jos tarvii. Ne ei anlysoi kaikkea juurta jaksain ja ne kuuntelee ilman et ,ainakaan kauheesti,puhuis päälle.Miehet on vaan helpompia.
Niin totta.. Ne tosiaan sanoo sen mitä ne ajattelee, eikä tarvii koittaa rivien välistä löytää sitä vastausta. Ne myös sanoo suoraan jos joku vituttaa, eikä pidä viikkojen mykkäkouluja, jolloin saat pähkäillä mitä nyt on tapahtunu, mitä oot tehny väärin yms. Mun on myös paljon helpompi rentoutua miespuolisten kavereiden seurassa, kun taas naisten.. Ehkä mä oon iteki joltain mieleltäni mies... :rolleyes:

Mitäs teillä on suunnitelmia nyt tälle iltaa? Sangria on kyllä nyt kadonnut.
No multa ees tarvii kysyy,täällä vaan pyörin,ehkä sen vessan pesen sitten yöllä ellen jätä huomiseen...jotenkin säälittävää tällänen. En voi ees tiskata kun unohdin käydä ostaa astianpesuainetta joten tiskitkin jää huomiseen.

Voffii katson ja välillä kurkin korkojen keraa..kohta siellä Jaajo haastattelussa.

Ei suunnitelmia..meinasin oottaa et VoF on nauhalla ja kattoa sen ja painua nukkumaan. Tässä lasten iltahulinoissa meni niin pitkään taas etten viiti kesken jaksoa aloittaa vaan katon mieluummin nauhalta sit kun se on kokonaan. Unelmien poikamiestyttö menee kans nauhalle ja Kunniattomat paskiaiset. Ne saa luvan odottaa parempaa aikaa.
Nekin :D kuten kirjatkin :)

Taitaa mennä jokunen tovi ennen kun pääsen suklaan äärelle. Pikkupuolikkaalla alko joku ihmeen iltarage..
mullakin olis vielä nameja kaapissa kun yks pikkupussukka jäi viemättä jouluna kun se kyläilyreissu ei sit onnistunut ja ei niitä nyt enää voi viedä kun tiedä millo sinne seuraavan kerran menee eli ite pitää varmaan tuhota pois:xmas: vaikka ei sais.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä