The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Oikeastaan paivittain jutellaan tunti, pari Google+:n kautta ja teoriassa joka toinen kuukausi olen Tohtorin luona... Kaytannossa se ei ihan noin toimi, ex on nyt ulkomailla pidempaan, enka voi lahtea ennen kuin han on Suomessa ja lasten kanssa. Mutta jotenkin tama tuntuu toimivan. Pakko. Ei ole vaihtoehtoja.

Ja jos tassa kymmenen vuoden sisalla jompikumpi muuttaa jompaankumpaan maahan, alkaa asia olla hoidossa. :D ... kun noita kakaroitakin on.
Hei sitten kun sä aiot ampua sun lapset kuuta kiertävälle radalle niin laitatko ton pikkupuolikkaan samaan kyytiin? Jos paluulento olis sitten kun hampaat suussa ja ymmärtää sanan "ei".

• Tykkää
Reactions: famipala
Oikeastaan paivittain jutellaan tunti, pari Google+:n kautta ja teoriassa joka toinen kuukausi olen Tohtorin luona... Kaytannossa se ei ihan noin toimi, ex on nyt ulkomailla pidempaan, enka voi lahtea ennen kuin han on Suomessa ja lasten kanssa. Mutta jotenkin tama tuntuu toimivan. Pakko. Ei ole vaihtoehtoja.

Ja jos tassa kymmenen vuoden sisalla jompikumpi muuttaa jompaankumpaan maahan, alkaa asia olla hoidossa. :D ... kun noita kakaroitakin on.
kauanko te ootte olleet yhessä?

Ai vasta niin vähän aikaa,mä luulin et vuosia jo ja siksi ihmettelinkin et miten saatte sen toimimaan ja miten voit kestää yksinoloa ja ikävää. toisaalta nyt ymmärrän ton ikävänkin paremmin,alkuhuumaa vielä:)
Tuntuu kylla silta, etta olisimme olleet yhdessa vuosia. Kumpikin uskoo, etta aiemmassa/aiemmissa elamissamme olemme olleet yhdessa. Ja olen varma, etta tama suhde toimii nainkin - mukavampaa olisi kuitenkin voida asua yhdessa jatkuvasti, vaikka puolet/puolet vuodesta olisikin jo aika hyvin. :D

Tohtori ei voi jattaa asiakkaitaan (ja tulonlahdettaan), enka mina voi repia naita kakruja, ainakaan isompia, mukanani Tohtorin luo. Ja taalla on hyva, ilmainen koulutus, eika minulla olisi varaa kustantaa kouluja Tohtorin luona. Hanella on lapsi, jolle han saastaa yliopistoa varten rahaa. Suomesta Tohtorin on hankala saada tyota, silla mm. psykoterapian taytyy tapahtua asiakkaan omalla kielella ja yliopisto haluaa palkata nuorempia professoreita. Etta montaa juttua tassa joutuu huomioimaan. Vaan optimistisia olemme, eivat ihmeet jaa puolitiehen!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä