ikiuni
Mulla on pottuja ja lohta.Mulla on näläkä!
Mulla on pottuja ja lohta.Mulla on näläkä!
Niin on ollut.Karsee keli ollut koko päivän, sataa ja kova tuuli.
Mulla ois vaan pottuja mut mitäs sen kanssa...en oo kaupassa käynyt kunnolla koko viikonloppuna.Mulla on pottuja ja lohta.
Montako kaveriaan on tuomassa?Mies tulee viimein kotiin joskus yli tunnin päästä. Tuo hampparit tullessaan.
Kipaset kauppaan?Mulla ois vaan pottuja mut mitäs sen kanssa...en oo kaupassa käynyt kunnolla koko viikonloppuna.
:stick: kuule sinä...Montako kaveriaan on tuomassa?
Nääh,en mä enää tänää jaksa lähteä.Ulkonakin kylmä.Kipaset kauppaan?
Kyllä uskaltaa. Mä join just kahvia. Mä voin juoda milloin vaan.Hmm..vieläkö tähän aikaan uskaltas keittää kahvia? Nukuin vahingossa oikeen päiväkahviajan ohi...
Syöt pelkkiä pottuja jos kaapissa ei oo mitään?Nääh,en mä enää tänää jaksa lähteä.Ulkonakin kylmä.
No potut voinokareella ja salaattia niin kyllä niillä pärjää.Syöt pelkkiä pottuja jos kaapissa ei oo mitään?
Tiiätkö - tää oli hieno viesti! Mulle siinä aukesi ihanasti kaksi ääripäätä: ensiksi mä olin tuosta ruokamäärästä vetää ihan ilmaiset "olen näprännyt jälleen pistorasiaa sukkapuikoilla"- hiukset - että waaaat, vieläkö se tästä nykyisestä "minä asun lähestulkoon kaupassa!"- tilanteesta muuttuu "muutin perheeni kanssa kauppaan asumaan" - tosiasiaan :snotty:Uskomatonta mitä määriä toi nuoriso vetää sapuskaa! Pöydässä oli taas kaikki lapset seurustelukumppaneineen ja ne veti 3kg lohta, 1,5kg possupihvejä, kilon perunoita, reilun kilon erilaisia uunijuureksia ja pari litran pakettia jäätelöö!
Aina ilo kun on elämää, tuo kuusikko suunnitteli yhteistä festarireissua ja ei niitä nauramatta voinut kuunnella. Ilo varsinkin huomata miten hyvin ne nykyään tulee toimeen, ei tästä oo kymmentäkään vuotta kun mulle soiteltiin töihin että isoveli jahtaa kirveen kanssa tai pikkusisko lukitsi ulos eikä avaa ovea. Seurustelukumppanitkin on integroitu perheeseen niin että ihan kuin noi kaikki oisi omia
Alkuun :hug: ja lopuksi JEE .Toi sää vaikuttaa muhun ihan liikaa. Tai annan sen vaikuttaa liikaa.
Huomena on pakko piristyä, alkaa jo hävettään tämmönen möllötys ja mökötys.
Pikku likkaankin tarttunu äitin molli voittonen olotila...
Mä nautin ennen lapsia tämmösestä lievästä sadesään masentuneisuudesta, jolloin luovuus oli parhaimmillaan, kököttelin vaan sisällä villasukat jalassa ja kirjottelin runoja, novelleja ja maalasin. Join liikaa kahvia, poltin tupakkia ja söin aamupalaks suklaata ja salmiakkia. Jos oikein myrskysi tai matalapaine puski päälle, kohottelin tunnelmaa irish coffeella tai kuumalla glögillä.
Nykyään sinisävysistä päivistä tulee huono omatunto.
Minä olen ÄITI, pitäis olla reipas ja jaksaa. Keksiä kaikkee, uutta ja ihanaa.
*huokaus* ja kai se aikuisuuteenkin liittyy jotenki. En tiiä,
Mut hei, kaffet on just keitetty ja pakkasessa ON JÄÄTELÖÄ
Päivän positiivisyys pläjjäys
:hug:.....ja nyt äkkiähetipianjustnyt sen jäätelön kimppuunToi sää vaikuttaa muhun ihan liikaa. Tai annan sen vaikuttaa liikaa.
Huomena on pakko piristyä, alkaa jo hävettään tämmönen möllötys ja mökötys.
Pikku likkaankin tarttunu äitin molli voittonen olotila...
Mä nautin ennen lapsia tämmösestä lievästä sadesään masentuneisuudesta, jolloin luovuus oli parhaimmillaan, kököttelin vaan sisällä villasukat jalassa ja kirjottelin runoja, novelleja ja maalasin. Join liikaa kahvia, poltin tupakkia ja söin aamupalaks suklaata ja salmiakkia. Jos oikein myrskysi tai matalapaine puski päälle, kohottelin tunnelmaa irish coffeella tai kuumalla glögillä.
Nykyään sinisävysistä päivistä tulee huono omatunto.
Minä olen ÄITI, pitäis olla reipas ja jaksaa. Keksiä kaikkee, uutta ja ihanaa.
*huokaus* ja kai se aikuisuuteenkin liittyy jotenki. En tiiä,
Mut hei, kaffet on just keitetty ja pakkasessa ON JÄÄTELÖÄ
Päivän positiivisyys pläjjäys
Ja näin tapahtuu :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30046910:Alkuun :hug: ja lopuksi JEE .
Muista syödä ihan yksin viimeistä lusikallista myöden |O.