The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyi helkutti ku oon jäässä. 2h futiskentän reunalla tuiskussa ja tuulessa ja pienessä tihkussa HRRRRR.... :/ Niska ihan jumissa, mut muuten oon kyllä selvinny yllättävän vähällä. Juoksemaanki pystyis muuten, mutta vähän on vielä varpaanpäät hellinä, jos huomenna pikkunen lenkki :p
 
IhQ
No nyt on kahvia tulossa..alkoi vaan tekemään mieli ja säikähin ku kelloa katoin.

Aamulla sitten pyörällä töihin, minua kuskannut nainen jäi kesälomalle. Mukava tosin kun sadetta on luvattu enemmän ja vähemmän..: /..mutta eipä tuolle mitään voi. Jos sataa niin sadeviitta päälle ja saan laittaa uudet ihanat kumpparinikin jalkaan :D
 
Uskomatonta mitä määriä toi nuoriso vetää sapuskaa! Pöydässä oli taas kaikki lapset seurustelukumppaneineen ja ne veti 3kg lohta, 1,5kg possupihvejä, kilon perunoita, reilun kilon erilaisia uunijuureksia ja pari litran pakettia jäätelöö!

Aina ilo kun on elämää, tuo kuusikko suunnitteli yhteistä festarireissua ja ei niitä nauramatta voinut kuunnella. Ilo varsinkin huomata miten hyvin ne nykyään tulee toimeen, ei tästä oo kymmentäkään vuotta kun mulle soiteltiin töihin että isoveli jahtaa kirveen kanssa tai pikkusisko lukitsi ulos eikä avaa ovea. Seurustelukumppanitkin on integroitu perheeseen niin että ihan kuin noi kaikki oisi omia
 
Uskomatonta mitä määriä toi nuoriso vetää sapuskaa! Pöydässä oli taas kaikki lapset seurustelukumppaneineen ja ne veti 3kg lohta, 1,5kg possupihvejä, kilon perunoita, reilun kilon erilaisia uunijuureksia ja pari litran pakettia jäätelöö!

Aina ilo kun on elämää, tuo kuusikko suunnitteli yhteistä festarireissua ja ei niitä nauramatta voinut kuunnella. Ilo varsinkin huomata miten hyvin ne nykyään tulee toimeen, ei tästä oo kymmentäkään vuotta kun mulle soiteltiin töihin että isoveli jahtaa kirveen kanssa tai pikkusisko lukitsi ulos eikä avaa ovea. Seurustelukumppanitkin on integroitu perheeseen niin että ihan kuin noi kaikki oisi omia
Tiiätkö :D - tää oli hieno viesti! Mulle siinä aukesi ihanasti kaksi ääripäätä: ensiksi mä olin tuosta ruokamäärästä vetää ihan ilmaiset "olen näprännyt jälleen pistorasiaa sukkapuikoilla"- hiukset - että waaaat, vieläkö se tästä nykyisestä "minä asun lähestulkoon kaupassa!"- tilanteesta muuttuu "muutin perheeni kanssa kauppaan asumaan" - tosiasiaan :snotty: :D

Ja toisekseen - että meijänkin suuresti rakastavalla ja "rakastavalla" kolmikolla vois olla oikeesti edessä se meidän kulahtaneiden vanhempien mielessä ja sydämessä asuva ajatus - että ymmärtävät olla yhtä, tulla toimeen keskenänsä ja tukeutua toisiinsa.

Ihanaa, olen onnellinen puolestanne :)! Se on iso asia, kun huomaa niiden siipien oikeasti kantavan.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Toi sää vaikuttaa muhun ihan liikaa. Tai annan sen vaikuttaa liikaa.
Huomena on pakko piristyä, alkaa jo hävettään tämmönen möllötys ja mökötys.
Pikku likkaankin tarttunu äitin molli voittonen olotila...

Mä nautin ennen lapsia tämmösestä lievästä sadesään masentuneisuudesta, jolloin luovuus oli parhaimmillaan, kököttelin vaan sisällä villasukat jalassa ja kirjottelin runoja, novelleja ja maalasin. Join liikaa kahvia, poltin tupakkia ja söin aamupalaks suklaata ja salmiakkia. Jos oikein myrskysi tai matalapaine puski päälle, kohottelin tunnelmaa irish coffeella tai kuumalla glögillä.

Nykyään sinisävysistä päivistä tulee huono omatunto.
Minä olen ÄITI, pitäis olla reipas ja jaksaa. Keksiä kaikkee, uutta ja ihanaa.

*huokaus* ja kai se aikuisuuteenkin liittyy jotenki. En tiiä,

Mut hei, kaffet on just keitetty ja pakkasessa ON JÄÄTELÖÄ :D
Päivän positiivisyys pläjjäys :D
 
Toi sää vaikuttaa muhun ihan liikaa. Tai annan sen vaikuttaa liikaa.
Huomena on pakko piristyä, alkaa jo hävettään tämmönen möllötys ja mökötys.
Pikku likkaankin tarttunu äitin molli voittonen olotila...

Mä nautin ennen lapsia tämmösestä lievästä sadesään masentuneisuudesta, jolloin luovuus oli parhaimmillaan, kököttelin vaan sisällä villasukat jalassa ja kirjottelin runoja, novelleja ja maalasin. Join liikaa kahvia, poltin tupakkia ja söin aamupalaks suklaata ja salmiakkia. Jos oikein myrskysi tai matalapaine puski päälle, kohottelin tunnelmaa irish coffeella tai kuumalla glögillä.

Nykyään sinisävysistä päivistä tulee huono omatunto.
Minä olen ÄITI, pitäis olla reipas ja jaksaa. Keksiä kaikkee, uutta ja ihanaa.

*huokaus* ja kai se aikuisuuteenkin liittyy jotenki. En tiiä,

Mut hei, kaffet on just keitetty ja pakkasessa ON JÄÄTELÖÄ :D
Päivän positiivisyys pläjjäys :D
Alkuun :hug: ja lopuksi JEE :D :p.

Muista syödä ihan yksin viimeistä lusikallista myöden |O.
 
Toi sää vaikuttaa muhun ihan liikaa. Tai annan sen vaikuttaa liikaa.
Huomena on pakko piristyä, alkaa jo hävettään tämmönen möllötys ja mökötys.
Pikku likkaankin tarttunu äitin molli voittonen olotila...

Mä nautin ennen lapsia tämmösestä lievästä sadesään masentuneisuudesta, jolloin luovuus oli parhaimmillaan, kököttelin vaan sisällä villasukat jalassa ja kirjottelin runoja, novelleja ja maalasin. Join liikaa kahvia, poltin tupakkia ja söin aamupalaks suklaata ja salmiakkia. Jos oikein myrskysi tai matalapaine puski päälle, kohottelin tunnelmaa irish coffeella tai kuumalla glögillä.

Nykyään sinisävysistä päivistä tulee huono omatunto.
Minä olen ÄITI, pitäis olla reipas ja jaksaa. Keksiä kaikkee, uutta ja ihanaa.

*huokaus* ja kai se aikuisuuteenkin liittyy jotenki. En tiiä,

Mut hei, kaffet on just keitetty ja pakkasessa ON JÄÄTELÖÄ :D
Päivän positiivisyys pläjjäys :D
:hug:.....ja nyt äkkiähetipianjustnyt sen jäätelön kimppuun :p :D

ps. ...onneksi vaan äitin pitäis olla reipas ja jaksava ja keksivä jajaja....luojan lykky, ettei ole pakko! Sitä saa möllöttää ja mörköillä sateisen siniharmaina päivinä ja sitä mollivoittosuuttaa saa jopa jälkikasvuunsakin tartuttaa...koska - siitä voi yllättäen syntyä jotain aivan uutta ja yllättävää, ihanaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä