Jotakin johonkin . Ihan sama. Kaikki käy .Juuhh..ihan varmasti olis suuhun pantav...siis mahtuv...maistuvat tai jotain
Jotakin johonkin . Ihan sama. Kaikki käy .Juuhh..ihan varmasti olis suuhun pantav...siis mahtuv...maistuvat tai jotain
no toivottavasti ei tule kovin kuumaa kun sitten loma menee miggen kourissa...mutta aattelepas sitä, että sun lomas ajoittuu juurikin sen suuren intiaanikesän aikoihin
Näin on kuulemma suuret ja mahtavat ja viisaat ameriikanmeteorologit meitä maatiaisia valistaneet......
Meinasin muuten kirjoittaa urologit...tuli jollain tapaa niin luontevasti :snotty:
Ai sampuri, mai pääd, ihan ehdin tuon vitsauksen sulta unohtaakin : /...pysyköön kelit silloin siis kohtuullisina.no toivottavasti ei tule kovin kuumaa kun sitten loma menee miggen kourissa.
Mie voisin olla se kompassi ja näyttää vähän suuntia ....miten musta tuntuu, että tämän elokuvan jälkeen mä en voikaan syödä perunoita...
...ilman että muistutan jotain bernhandilaiskoiraa mahdottomine suupielijoikuineen :snotty:
Herrasiunaajavarjele...mie en nuku ens yönä |O!!!!
Maria on kyllä kätevän näköinen emäntä .kakkosella olis kyllä maria sid kätevissä emännissä
Saisinko istuttaa teidän maahanne tämän vaatimattoman tuliaisen.Jos mulla olisi sukat olis ne kyllä äsken pyörineet jalassa.
Just äskön meni yöunet.
Voi ryönä, mitä pitikin mennä kattomaan....ja tää vaan menee jatkumaan |O....
Mun täytyy kohta laittaa koristetyyny silmien etteen, tää tietää tosi huonoa valvomista...