No en mää osaa sanoa..iso ja harteikasNoh, otetaas vähän ylös millasta miestä Tinku on vailla, joten Tinku oleppa hyvä. Estraadi on sun.=)
peekoo! - sehän on mainostanu että hartiat on kuin ladon ovetNo en mää osaa sanoa..iso ja harteikas
:O Juu,ei ihan näin räväkkää tyyppiä mulle.Mulla pääsis kohta yks kaveri linnasta lomille, kakku osapuilleen istuttu.
varattu:attn:peekoo! - sehän on mainostanu että hartiat on kuin ladon ovet
Eiks sil oo jo sussu?peekoo! - sehän on mainostanu että hartiat on kuin ladon ovet
mistä tiiät?varattu:attn:
no eikös sillä ollut se sussu ja välit parani exään niin tiedä vaikka olis exänsä kanssa taas kun ei täälläkään ole näkynyt enää.mistä tiiät?
Nuoriakin löytyy, nuorin ois 19 jos haluut Mutta löytyy niitä vähän vanhempiakin, saiskos olla lapsella vai ilman? Rokkari vai hipsteri? Poppari vai Hoppari?Liian nuoria kuitenkii,mää oon jo vanha ämmä.
:O Juu,ei ihan näin räväkkää tyyppiä mulle.
Åååh, onks sulla hoppareitakin siellä.=)Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011089:Nuoriakin löytyy, nuorin ois 19 jos haluut Mutta löytyy niitä vähän vanhempiakin, saiskos olla lapsella vai ilman? Rokkari vai hipsteri? Poppari vai Hoppari?
mää veikkaan että se on aikansa säätäny kahden yllä mainitun välillä ja menettäny molemmatno eikös sillä ollut se sussu ja välit parani exään niin tiedä vaikka olis exänsä kanssa taas kun ei täälläkään ole näkynyt enää.
Oon samaa mieltä. Peekoo on ihan liikaa kinni exässään.mää veikkaan että se on aikansa säätäny kahden yllä mainitun välillä ja menettäny molemmat
Ja pitääkin olla. Sä vaan oot tavannu vääriä tyyppejä. Laitetaaks sulle joku deittijuttu nettiin????=)en oo ranttu vaan mulle ei ihan mikä tahansa mölli kelpaa joku taso mullakin.
Ei väliä..kaiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011089:Nuoriakin löytyy, nuorin ois 19 jos haluut Mutta löytyy niitä vähän vanhempiakin, saiskos olla lapsella vai ilman? Rokkari vai hipsteri? Poppari vai Hoppari?
Multa löytyy ihan mitä vaan Mä oon ollu aina se yks jätkä, jätkien joukossa. Enkä oo siitä eroon päässy vieläkään...Åååh, onks sulla hoppareitakin siellä.=)
Mulla oli joskus hoppari poikaystävä.
JOO, säädetään porukalla profiilit kondikseenJa pitääkin olla. Sä vaan oot tavannu vääriä tyyppejä. Laitetaaks sulle joku deittijuttu nettiin????=)
Nöy nöy nöy!Ja pitääkin olla. Sä vaan oot tavannu vääriä tyyppejä. Laitetaaks sulle joku deittijuttu nettiin????=)
Cirahvi muiden pienellä avustuksella vois kirjoittaa susta kuvauksen!!!!!! *tohkeissaan*
Mulla osapuilleen vain miesystäviä mutta ne ovat alkaneet pikkuhiljaa pariutua.:OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011130:Multa löytyy ihan mitä vaan Mä oon ollu aina se yks jätkä, jätkien joukossa. Enkä oo siitä eroon päässy vieläkään...
No alkaahan se sieltä hahmottua pikkuhiljaa Mulla ois sulle yks lapsellinen rokkari, sieltä teiltä päin .......Ei väliä..kai
mielummin rokkari
poppari,ei missään nimessä hopparia:x
Miks ei?? Siellä on ihan fiksuja miehiä, kyllä me huomataan heti jos on jotakin feeluu, voidaan koota raati jossa pohdiskellaan yhyressä!Nöy nöy nöy!
Alastulo auttaa ja parittaa :flower:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011130:Multa löytyy ihan mitä vaan Mä oon ollu aina se yks jätkä, jätkien joukossa. Enkä oo siitä eroon päässy vieläkään...
Sit on joku jonka tunnen:O En mää oman kulman miehiä niin välittäis.sitten niitä näkee kokoajan kun menee poikki,ihan tarpeeks niitä nytkin jo näkyy joka nurkilla.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011144:No alkaahan se sieltä hahmottua pikkuhiljaa Mulla ois sulle yks lapsellinen rokkari, sieltä teiltä päin .......
Joo, pikkuhiljaa niitä pariutuu, mutta aina mä saan niitä lisää, taas tuli viikonlopun aikana 4.. On tosiaan niitä, joista ei oo kuulunu sen jälkeen kun on jonkun "hyvän" ittelleen löytäny... Sitte on niitä, joiden kanssa silti ollaan yhteyksissä tai ollaan koko pesue yhtä kaveruuttaMulla osapuilleen vain miesystäviä mutta ne ovat alkaneet pikkuhiljaa pariutua.:O
Yks niistä ei saanu jatkaa tapailua mun kanssa. Uus tyttöystävä ei tykänny musta.:O:kieh: