vakuuttunut:vampire:Visiirin viettelyksissä vähäpätöinen väsymys väistyköön. Vitutukset varmasti väistyvät vähemmälle.
vakuuttunut:vampire:Visiirin viettelyksissä vähäpätöinen väsymys väistyköön. Vitutukset varmasti väistyvät vähemmälle.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30010740:Yks rentouttava siideri ja pehkuihin.... Ehkä, tai sitte toinenki vielä.
Hyvä Mäkin aina intoilen toisten puolesta, välillä enempi kuin omasta
Alan olla jo intona tääl teidän puolesta!!!
Päivällä kattelin että huomenna olis ainoa päivä tällä viikolla kun ei sada. Mutta voihan se olla että on tullu muutosta. Kylmää on!Sataako huomenna aamullakin, voisiko joku luvata, ettei sada.
jaa, no toivottavasti ei sada. Kylmyydessäkin on kylliksi.Päivällä kattelin että huomenna olis ainoa päivä tällä viikolla kun ei sada. Mutta voihan se olla että on tullu muutosta. Kylmää on!
Alat vaan syömään kunnolla niin saat samanlaisen.:xmas:voi dääm.. ei pitäs kenenkään vauvamasu kuvia katella.. :snotty:
JaahaAlat vaan syömään kunnolla niin saat samanlaisen.:xmas:
Näin on. Siirty meidän Hankoloma myöhemmäks. Eihän siellä oo mitään järkee olla jos ei voi uida ja olla rannalla aamusta iltaan.jaa, no toivottavasti ei sada. Kylmyydessäkin on kylliksi.
mulla on moniaita (pari aika hienoaki) mutta eipä niistä näinä aikoina tohi juuri puhuaNo millon tahansa...aseet kiinnostaa.
mää osaan tehä vauvamasun :saint:voi dääm.. ei pitäs kenenkään vauvamasu kuvia katella.. :snotty:
Vai meinasikkonää sitä sisältöä?:O Nehän vaan huutaa, pakertaa ja on tississä kii. Ei kai sellaseen kannata ryhtyä.Jaaha
mää osaan tehä vauvamasun :saint:
Haluatko kertoa miten se tapahtuumää osaan tehä vauvamasun :saint:
Hetken jo ajattelin sitä että pingotat vatsas pulleeks, (miehellä on tapana pelleillä joskus niin) mutta joo, et tainnut tarkoittaa sitä.mää osaan tehä vauvamasun :saint:
voin joskus lusikassa kuiskutellaHaluatko kertoa miten se tapahtuu
Koko pakettia tietty. Mulla on vain yksi lapsi. Mun piti saada enemmän. Jäi haaveeksi.Vai meinasikkonää sitä sisältöä?:O Nehän vaan huutaa, pakertaa ja on tississä kii. Ei kai sellaseen kannata ryhtyä.
Muistan miten intoo täynnä olin kun lapset oppivat kommunikoimaan sanoin! Mä en voi sanoa että olisin vauva-ajasta niin piitannut.:ashamed:
voi pirhana, sää arvasitHetken jo ajattelin sitä että pingotat vatsas pulleeks, (miehellä on tapana pelleillä joskus niin) mutta joo, et tainnut tarkoittaa sitä.
Mää en saa sitä ensimmäistäkään,pitää tyytyä katselee vierestä kun toiset saa.Koko pakettia tietty. Mulla on vain yksi lapsi. Mun piti saada enemmän. Jäi haaveeksi.
mää tykkään kuiskuttelusta=)voin joskus lusikassa kuiskutella
Sulla on aikaa vielä. Et oo niin vanha kuin minä.Mää en saa sitä ensimmäistäkään,pitää tyytyä katselee vierestä kun toiset saa.
tuo pikku pulma olis kyllä aika helppo ratkaistaMää en saa sitä ensimmäistäkään,pitää tyytyä katselee vierestä kun toiset saa.