Pistin jauhelihakeiton tulille vaikkei ole nälkäkään mutta ehkä se tulee ja onpahan huomiseks sitten ruoka valmiina.
Nyyrikki ja Tuutikki :heart:Vauveli on saanut nimen:heart:
Siellä on perhosia masut pullollansa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30010356:Huh mikä meno ja meininki täällä. Poikia vissiin jännittää.. L halus ite pakata matkalaukkunsaki Mahtaakoha uni tulla ollenkaan tänää? Tarvii laittaa niille iltapalaa ja koittaa saada rauhottuun vaik leffan ääreen
Piä päässäs vaan, son muuten hiano toi hankkijan lippis. Harvoin näkee enää kellään.Kiittää kaffesta ja tarjoiluista ja nostaa hankkijan lippiksen korkealle.
Niin ihanat nimet. Ja tuutikki on yks mun lemppareista muumilandenissa.:heart:Nyyrikki ja Tuutikki :heart:
Ilman muuta.Pitäskö panna kahvia tulemaan?
Itseasiassa on korkkaamaton, sen piti olla kastiketta varten mutta en sitten koskaan laittanutkaan sitä. Nyt se on koristeena.jahans, lipsuki on näemmä oppinu lipsuttelemaan punaviintä
jos siinä on korkkikorkki niin se menee piloille pystyssäItseasiassa on korkkaamaton, sen piti olla kastiketta varten mutta en sitten koskaan laittanutkaan sitä. Nyt se on koristeena.
mulla on joulusta asti ollut huoneenlämmössä pystyasennossa valkkari ja punkku,kun ei ole noita viinin juojia oikeen niin ei mun tule yksin juotua tollasia pulloja. ja niissä on ihan korkkikorkki.jos siinä on korkkikorkki niin se menee piloille pystyssä
jos siinä on korkkikorkki niin se menee piloille pystyssä
Joo, mut molemmat nukahti. Saa vissiin heräillä kukonlaulun aikaan, veikkaan mä.. Joko äiti lähetäänSiellä on perhosia masut pullollansa.
Pitäiskö mun kertoa? Ehkäpä ei.mää en suostu lähtee tonne aselinjalle ollenkaan, aseluvat on nykyään sen verran löyhässä
ne on mulle sen verran rakkaat
Tuttu juttu, mun setä posautti kans.:|Pitäiskö mun kertoa? Ehkäpä ei.
Mä luovuin suosiolla ja vapaaehtoisesti kaikista aseista 2007, jolloin lekuri laittoi mut piiiitkälle sairaslomalle. Ihan syystä, et en tahdo olla yks nimi siinä saatanan pitkässä listassa joiden viimeinen teko on ollu ottaa virka- ase pukukaapista. Isäukon kurssikavereista tietääkseni neljä on niellyt valtion maksaman luodin. Prosentti on turhan kova, koska valmistujaiskuvassa on vaan 25.
Ja on sinänsä surkuhupaisaa, et luvallisen aseen saamiseen mulla menis varmasti kolme kuukautta, jos saisin. Luvattoman saisin vielä tänään jos huvittais.
Kierrekorkilliset on tarkoitettu pikakulutukseen.jos siinä on korkkikorkki niin se menee piloille pystyssä
[video=youtube;tg3LYZfBfaI]http://www.youtube.com/watch?v=tg3LYZfBfaI[/video]Uliuli!
viinilasillisella vois vitutus väistyä, väsymyksestä vallan varmuutta.Sadetta, väsymystä ja vitutusta mun maailmaani mahtuu. Et jos jossain on liikaa, niin täällä on tilaa.
Vaan valtiattaren varjoista viipymättä valoon vaatii vähäpätöinen visiirinsä.
Vaivainen viinilasillinen viinituvan viehkeässä viileydessä visiirin vieteltävänä varmasti vaikuttaa väsymyksen viemällä viemäriin.
Ai viimeksikö?Tuttu juttu, mun setä posautti kans.:|
Mikä ase sulla oli?
No millon tahansa...aseet kiinnostaa.Ai viimeksikö?
En piittaa yhtään. Enkä oikeesti välitä.
Pistaasipähkinät, nams!Tässä mietin miltä maistuisi maapähkinäsuklaa levitteellä höystetty paahtoleipä, jossa olis päällä murskattuja pistaasipähkinöitä.
Musta tuntuu että se vois olla hyvää,
ja musta tuntuu et joudun aamusta lähteen kauppaan
Visiirin viettelyksissä vähäpätöinen väsymys väistyköön. Vitutukset varmasti väistyvät vähemmälle.viinilasillisella vois vitutus väistyä, väsymyksestä vallan varmuutta.