The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30010356:
Huh mikä meno ja meininki täällä. Poikia vissiin jännittää.. L halus ite pakata matkalaukkunsaki :) Mahtaakoha uni tulla ollenkaan tänää? Tarvii laittaa niille iltapalaa ja koittaa saada rauhottuun vaik leffan ääreen :)
Siellä on perhosia masut pullollansa.:D
 
mää en suostu lähtee tonne aselinjalle ollenkaan, aseluvat on nykyään sen verran löyhässä

ne on mulle sen verran rakkaat
Pitäiskö mun kertoa? Ehkäpä ei.

Mä luovuin suosiolla ja vapaaehtoisesti kaikista aseista 2007, jolloin lekuri laittoi mut piiiitkälle sairaslomalle. Ihan syystä, et en tahdo olla yks nimi siinä saatanan pitkässä listassa joiden viimeinen teko on ollu ottaa virka- ase pukukaapista. Isäukon kurssikavereista tietääkseni neljä on niellyt valtion maksaman luodin. Prosentti on turhan kova, koska valmistujaiskuvassa on vaan 25.

Ja on sinänsä surkuhupaisaa, et luvallisen aseen saamiseen mulla menis varmasti kolme kuukautta, jos saisin. Luvattoman saisin vielä tänään jos huvittais.
 
Pitäiskö mun kertoa? Ehkäpä ei.

Mä luovuin suosiolla ja vapaaehtoisesti kaikista aseista 2007, jolloin lekuri laittoi mut piiiitkälle sairaslomalle. Ihan syystä, et en tahdo olla yks nimi siinä saatanan pitkässä listassa joiden viimeinen teko on ollu ottaa virka- ase pukukaapista. Isäukon kurssikavereista tietääkseni neljä on niellyt valtion maksaman luodin. Prosentti on turhan kova, koska valmistujaiskuvassa on vaan 25.

Ja on sinänsä surkuhupaisaa, et luvallisen aseen saamiseen mulla menis varmasti kolme kuukautta, jos saisin. Luvattoman saisin vielä tänään jos huvittais.
Tuttu juttu, mun setä posautti kans.:|
Mikä ase sulla oli?
 
Sadetta, väsymystä ja vitutusta mun maailmaani mahtuu. Et jos jossain on liikaa, niin täällä on tilaa.

Vaan valtiattaren varjoista viipymättä valoon vaatii vähäpätöinen visiirinsä.

Vaivainen viinilasillinen viinituvan viehkeässä viileydessä visiirin vieteltävänä varmasti vaikuttaa väsymyksen viemällä viemäriin.
viinilasillisella vois vitutus väistyä, väsymyksestä vallan varmuutta.
 
Tässä mietin miltä maistuisi maapähkinäsuklaa levitteellä höystetty paahtoleipä, jossa olis päällä murskattuja pistaasipähkinöitä.

Musta tuntuu että se vois olla hyvää,
ja musta tuntuu et joudun aamusta lähteen kauppaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä