ikiuni
:wave: :hug::wave:
Väsyttää ja olo on vähän maassa,eipä ole ihan hetkeen ollut.
Lomaan 4vkoa.tasan.
:wave: :hug::wave:
Väsyttää ja olo on vähän maassa,eipä ole ihan hetkeen ollut.
Lomaan 4vkoa.tasan.
Miksi et tiedä?mää en tiiä millon jään lomille
ikävä olla epätietoisuudessa
vaimon pomo pihtaaMiksi et tiedä?
saako niin tehdä? kuitenkin lomista kysymys ja ihmisten pitäs järkkäillä ja suunnitella ja vielä jos meinaavat pitää samaan aikaan. Suunnittele tuossa sitten yhteistä lomaa...vaimon pomo pihtaa
sillä on ulkomaalainen pomo ja net viis veisaa siitä mitä sen duunarien perheet joutuu sietämäänsaako niin tehdä? kuitenkin lomista kysymys ja ihmisten pitäs järkkäillä ja suunnitella ja vielä jos meinaavat pitää samaan aikaan. Suunnittele tuossa sitten yhteistä lomaa...
no onpas kurjaa: /sillä on ulkomaalainen pomo ja net viis veisaa siitä mitä sen duunarien perheet joutuu sietämään
Noin tyhmälle pomolle ei kande hommia tehdä... jos se ei o niin tyhmä et maksaa ihan saakelin hyvin.sillä on ulkomaalainen pomo ja net viis veisaa siitä mitä sen duunarien perheet joutuu sietämään
mää en suostu lähtee tonne aselinjalle ollenkaan, aseluvat on nykyään sen verran löyhässäNoin tyhmälle pomolle ei kande hommia tehdä... jos se ei o niin tyhmä et maksaa ihan saakelin hyvin.
Pomojen käsikirjassa lukee, et ensimmäiseksi lomia ei evätä niiltä joiden miehellä on hirvikivääri.
Mistäpä tyhmä pomo ton tietäis?mää en suostu lähtee tonne aselinjalle ollenkaan, aseluvat on nykyään sen verran löyhässä
ne on mulle sen verran rakkaat
no se on kyllä sen verran kujalla suomalaisista käytännöistä että eipä tosiaan taida tietääMistäpä tyhmä pomo ton tietäis?
Kiittää kaffesta ja tarjoiluista ja nostaa hankkijan lippiksen korkealle.Kerranki tuli kuvattua niin tässä olkaapa hyvä. Tossa pellillä on tytön koristelemaa mokkaa, kohta se on paloina.
Kahviakin just laitoin teille tippumaan.=)
Arvaus:no mistäs siraffilassa nyt puhaltelee?
a)Kiva päivä ollut ja täpinä päälläno mistäs siraffilassa nyt puhaltelee?
Eeeeei tällä kertaa.Arvaus:
Vauveli on saanut nimen:heart:a)Kiva päivä ollut ja täpinä päällä
b) Jännittää & olen kärsimätön
c) Olen innossani. Käytiin äskön hakemassa kuljetusjuttuja millä saan Tuutikin kotia kuljetettua
d) Söin suklaata!