vaikka omppu-uskossa oonkin niin noista kahdesta asiasta ei voi olla eriä mieltä...Isoin miinus minusta iPhonessa on kiinteä akku, sen jälkeen resurssien hallitsemisen vaikeus. (muistin käsittely jne)....
Mä niin tiedän miltä susta tuntuu!:hug:Mutta mä oon "urautunut" tohon just siksi kun monien kokeilemien jälkeen se oli hyvä.
Ukon kautta meillä oli uusia puhelimia testissä kotona jos jonkin moista, on kokeiltu Nokiaa, Huaweita, HTCta, eri Samsungeja ja Iphoneja.
Ja käyttiksiä tietty kanssa kaikkia mahdollisia...
Olisin varmaan hyvinkin iphone uskovainen jos siinä olisi se irroitettava akku, ja oli mun käteen jotenkin liian painavan tuntunen, ei sillä, kyllä kännykässä saa vähän painoa ollakin ettei se ole ihan semmosen muovi rimpulan tuntunen, mutta jotenkin tuo ei vaan sopinut mun kätöseen. Ja valikot oli mulle osittain liian epäloogisia.
Nokioita on ollut useampi kokeilussa, Lumiat varsinkin tökkii mulla ja pahasti.
Enkä edes tiedä miksi.
Samsungeista oon tykännyt eniten, oli peräjälkeen Galaxy S3 joka oli periaatteessa ihan hyvä, tai no, parempikin. Mutta enempi tykästyin tuohon nykyseen Ativ ässään.
Windowsin logiikka käyttiksenä sopii mulle.
Löydän sieltä kaiken ilman että tarvitsee mennä valikon, valikon, valikon taakse.
Ja se natsaa mun käteen.
HTC:n tuommonen vanhempi (en muista mallia) luuri oli mulla kanssa, kosketusnäyttö jossa oli siihen sivulle flipattavat näppäimet. se oli yksi kaikkien aikojen lemppari puhelimia, mutta pari päivää testattuani sitä totesin ettei se enä riitä mulle...
Eikä mitään hajua mimmosia uudemmat HTCt on.
Luuri viidakko on ihan mahdoton nykyään, jos menee sinne Giganttiin valikoima on vielä suht siedettävä, mutta kun alkaa internetin ihmeellisestä viidakosta selailemaan tulee se tukahtuminen valinnan varan alle, niitä on liikaa!
Siksi tuntuis helpommalta pysytellä tuossa "vanhassa, hyväksi todetussa"
Ja blaa blaa blaa täältäkin,
voiko enää kuivempaa kaakatusta olla kun nää tekniikan ihmeelliset asiat :stick:
Mä en tienny että se on tollanen, ite tein ostopäätöksen. Se näytti hyvältä ja siinä oli kaikenlaisia nappuloita. Ja se oli rosteriovella.:xmas:kaivoitko lipsu ihan tahallaan verta nokastas kun ostit virpuulin tiskarin
vai telekoitko hankinnan lajitoverille?
sait sitte ostettua naispuoleisen tiskarinMä en tienny että se on tollanen, ite tein ostopäätöksen. Se näytti hyvältä ja siinä oli kaikenlaisia nappuloita. Ja se oli rosteriovella.:xmas:
Siinä ei tosiaan tavallinen ruokalautanen mahdu olemaan niin että se sadetin pyöris. Mun mielestä meillä on ihan normikokoset lautaset. Ja on tosi herkkis valittamaan vähän joka asiasta. Kyllä mä ymmärrän jos hana ei oo päällä niin valitetaan, mutta että vähän joka asiasta?|O
Mullakin on huomenna jännä päivä mikäli se yks vielä huolii mut kyläänAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30009233:Bööö....
Nyt on lähtöselvitys netissä tehty, matkalaukut pitäs vielä pakata ja aamusti pääsee lähteen... APUAAAAA... Mua jännittää enemmän ku noita poikia En oo ikinä ollu lentsikassa.. Mut eiköhän se ihan hyvin mee
eiköpä tuolta kohteestakin jotakin löytyne jos sattuu joku tarvekalu unehtumaan, Berliini kuuluu olevan oikein shoppailijan paratiisiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30009233:Bööö....
Nyt on lähtöselvitys netissä tehty, matkalaukut pitäs vielä pakata ja aamusti pääsee lähteen... APUAAAAA... Mua jännittää enemmän ku noita poikia En oo ikinä ollu lentsikassa.. Mut eiköhän se ihan hyvin mee
sait sitte ostettua naispuoleisen tiskarin
Huomenna rehvit mr.kitaran kanssa?Mullakin on huomenna jännä päivä mikäli se yks vielä huolii mut kylään
Hyvää reissua muru :kiss:
Voi hitto, ihanaa!!!:heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30009233:Bööö....
Toki mä siitä vähän selvää otin ennen ostopäätöstä, mutta nämä asiat eivät ilmeisesti olleet muille ongelma.
Ilmeisesti ne ihmiset eivät tienneet paremmasta.
Ihan just näin.eiköpä tuolta kohteestakin jotakin löytyne jos sattuu joku tarvekalu unehtumaan, Berliini kuuluu olevan oikein shoppailijan paratiisi
hauskaa reisua :flower:
Pikkumies jäi ämpärilään. Ja huomenna joo, suljen palstan kotiinpaluuseen asti MUAHAHAAHHAHAHA.Huomenna rehvit mr.kitaran kanssa?
Mitäs pikkumies on tyksiny reissaamisesta???
Et kyl jätä tärkeitä yksityiskohtia tiedottamatta. Niih.Pikkumies jäi ämpärilään. Ja huomenna joo, suljen palstan kotiinpaluuseen asti MUAHAHAAHHAHAHA.
En kerro mitään, hih.Et kyl jätä tärkeitä yksityiskohtia tiedottamatta. Niih.