The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuossa mun lumiassakin on kiinteä akku.
No, vaihdetaan puhelinta sitten kun menee huonoksi :D

Ja jos tuo mun puhelin on vuodelta 2011 niin silloinhan nokia oli vielä nokia :rolleyes:

Mutta kaippa sitä täytyy lähteä tästä liikenteeseen.

:kiss: :wave:
 
Mutta mä oon "urautunut" tohon just siksi kun monien kokeilemien jälkeen se oli hyvä.
Ukon kautta meillä oli uusia puhelimia testissä kotona jos jonkin moista, on kokeiltu Nokiaa, Huaweita, HTCta, eri Samsungeja ja Iphoneja.
Ja käyttiksiä tietty kanssa kaikkia mahdollisia...

Olisin varmaan hyvinkin iphone uskovainen jos siinä olisi se irroitettava akku, ja oli mun käteen jotenkin liian painavan tuntunen, ei sillä, kyllä kännykässä saa vähän painoa ollakin ettei se ole ihan semmosen muovi rimpulan tuntunen, mutta jotenkin tuo ei vaan sopinut mun kätöseen. Ja valikot oli mulle osittain liian epäloogisia.

Nokioita on ollut useampi kokeilussa, Lumiat varsinkin tökkii mulla ja pahasti.
Enkä edes tiedä miksi.

Samsungeista oon tykännyt eniten, oli peräjälkeen Galaxy S3 joka oli periaatteessa ihan hyvä, tai no, parempikin. Mutta enempi tykästyin tuohon nykyseen Ativ ässään.
Windowsin logiikka käyttiksenä sopii mulle.
Löydän sieltä kaiken ilman että tarvitsee mennä valikon, valikon, valikon taakse.
Ja se natsaa mun käteen.

HTC:n tuommonen vanhempi (en muista mallia) luuri oli mulla kanssa, kosketusnäyttö jossa oli siihen sivulle flipattavat näppäimet. se oli yksi kaikkien aikojen lemppari puhelimia, mutta pari päivää testattuani sitä totesin ettei se enä riitä mulle...
Eikä mitään hajua mimmosia uudemmat HTCt on.

Luuri viidakko on ihan mahdoton nykyään, jos menee sinne Giganttiin valikoima on vielä suht siedettävä, mutta kun alkaa internetin ihmeellisestä viidakosta selailemaan tulee se tukahtuminen valinnan varan alle, niitä on liikaa!

Siksi tuntuis helpommalta pysytellä tuossa "vanhassa, hyväksi todetussa" :D

Ja blaa blaa blaa täältäkin,
voiko enää kuivempaa kaakatusta olla kun nää tekniikan ihmeelliset asiat :stick:
Mä niin tiedän miltä susta tuntuu!:hug:
En edes halua ajatella uuden luurin hankintaa, saati muita koneita.
Tuossa männävuonna ostin uuden telkkarin, hyvä etten saanu hermoromahdusta valinnan kanssa.:D:xmas:
Ja ei, se telkkari ei ole sellainen kuin olisin sen halunnut olevan, vaikka onki parasta sarjaa, odotukset olivat kyllä kovat. Kuva on hyvä, mutta toiminnot ja yhteensopivuus areena-katsomo-ruutu akselilla on silloin tällöin raivostuttavaa.

Ja sanompahan vaan samaan hengenvetoon että se muutamien satasten Bosch pesi ne astiat nopeammin paremmin ja alakoriin mahtui ruokalautanen normaali asennossa!!! Whirlpool joka nyt yrittää hoitaa hommiaan on ihan surkea, ykskin jauhelija pallero jos lepää siinä sihdin päällä niin kiljuu vikakoodia, Boschilla pesin n.7v esihuuhtelematta astian astiaa, oikeasti! On siinä muitakin vitukkaita juttuja. Toi whirlpool on hintalaatusuhteeltaan todella vajaa. Taatusti seuraava tiskari tulee olemaan bosch.

Valinta on nykyään yllättävän vaikeeta. Niin paljon erilaisia ominaisuuksia, jotka ei todellakaan toimi kaikissa vempeleissä yhtä hyvin.

Kiitos että sain avautua.:D

Sitten niihin luureihin! Joskus nuorna tyttönä hain kuukaudeks luurin käyttöön hobbarista! Kuukauden aikana saa ees jonkinnäköisen käsityksen millainen luuri on kyseessä. Palauta jos et oo tyytyväinen ja ota uus kokeiltavaks.
 
kaivoitko lipsu ihan tahallaan verta nokastas kun ostit virpuulin tiskarin

vai telekoitko hankinnan lajitoverille?
Mä en tienny että se on tollanen, ite tein ostopäätöksen. Se näytti hyvältä ja siinä oli kaikenlaisia nappuloita.:D Ja se oli rosteriovella.:xmas:

Siinä ei tosiaan tavallinen ruokalautanen mahdu olemaan niin että se sadetin pyöris. Mun mielestä meillä on ihan normikokoset lautaset. Ja on tosi herkkis valittamaan vähän joka asiasta. Kyllä mä ymmärrän jos hana ei oo päällä niin valitetaan, mutta että vähän joka asiasta?|O
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Toki mä siitä vähän selvää otin ennen ostopäätöstä, mutta nämä asiat eivät ilmeisesti olleet muille ongelma.
Ilmeisesti ne ihmiset eivät tienneet paremmasta.
 
Mä en tienny että se on tollanen, ite tein ostopäätöksen. Se näytti hyvältä ja siinä oli kaikenlaisia nappuloita.:D Ja se oli rosteriovella.:xmas:

Siinä ei tosiaan tavallinen ruokalautanen mahdu olemaan niin että se sadetin pyöris. Mun mielestä meillä on ihan normikokoset lautaset. Ja on tosi herkkis valittamaan vähän joka asiasta. Kyllä mä ymmärrän jos hana ei oo päällä niin valitetaan, mutta että vähän joka asiasta?|O
sait sitte ostettua naispuoleisen tiskarin :LOL:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30009233:
Bööö.... :)

Nyt on lähtöselvitys netissä tehty, matkalaukut pitäs vielä pakata ja aamusti pääsee lähteen... APUAAAAA... Mua jännittää enemmän ku noita poikia :D En oo ikinä ollu lentsikassa.. Mut eiköhän se ihan hyvin mee :)
Mullakin on huomenna jännä päivä mikäli se yks vielä huolii mut kylään :D
Hyvää reissua muru :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30009233:
Bööö.... :)

Nyt on lähtöselvitys netissä tehty, matkalaukut pitäs vielä pakata ja aamusti pääsee lähteen... APUAAAAA... Mua jännittää enemmän ku noita poikia :D En oo ikinä ollu lentsikassa.. Mut eiköhän se ihan hyvin mee :)
eiköpä tuolta kohteestakin jotakin löytyne jos sattuu joku tarvekalu unehtumaan, Berliini kuuluu olevan oikein shoppailijan paratiisi

hauskaa reisua :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30009233:
Bööö.... :)

Nyt on lähtöselvitys netissä tehty, matkalaukut pitäs vielä pakata ja aamusti pääsee lähteen... APUAAAAA... Mua jännittää enemmän ku noita poikia :D En oo ikinä ollu lentsikassa.. Mut eiköhän se ihan hyvin mee :)
Voi hitto, ihanaa!!!:heart:
Lentsikassa on superkivaa!:heart: Kaikki menee varmasti hyvin.
Ota purkkaa ja imeskeltäviä karkkeja mukaan.

Oikein kivaa reissua teille!


Harmi ettei ohjaamossa saa enää vierailla. Se se vasta oli jotakin aikoinaan.
 
Toki mä siitä vähän selvää otin ennen ostopäätöstä, mutta nämä asiat eivät ilmeisesti olleet muille ongelma.
Ilmeisesti ne ihmiset eivät tienneet paremmasta.


Ja itte ihastuit rosterioveen...

Mun luonnolla on olemassa kahdensorttisia masiinoita. Ne jotka toimii ja ne jotka opettelee lentämään. Vuonna -89 saatiin kihlajaislahjaksi mikroaaltouuni (Bosch, jos kiinnostaa) Se toimi moitteetta vuoteen 2011, mut lopetti toiminnan sillä viikolla kun rouvakulta ilmoitti tahtovansa eron.

Mut nykyluureista mulla ei ole mitään käsitystä. Mä olen lankapuhelinihminen.

Puhelin on mulle soittamiseen, kamera kuvaamiseen ja tietsikan tapainen nettiä varten. Olen erillislaitteiden ystävä. Puhelimena olen hirveen tyytyväinen tohon nykyiseen Doron mummoluuriin. Simppeli simpukka, isot näppäimet nakkisormilleni ja tekstit saa tosi isolla fontilla. Sopii mulle.
 
eiköpä tuolta kohteestakin jotakin löytyne jos sattuu joku tarvekalu unehtumaan, Berliini kuuluu olevan oikein shoppailijan paratiisi

hauskaa reisua :flower:
Ihan just näin.

Kaikkee ei tosiaankaan tartte ottaa mukaansa. Mitä mä olen reissannu, niin useammankin viikon duunikeikalla on mukaan lähteny asiapullosalkku tai korkeintaan lentolaukku. Semmoiset tarvikkeet kuin hammasharja, partahöylä, dödö, paidat ja kalsarit tms. on aina saanu hankittua pikkurahalla paikan päältä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä