The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011089:
Nuoriakin löytyy, nuorin ois 19 jos haluut :LOL: Mutta löytyy niitä vähän vanhempiakin, saiskos olla lapsella vai ilman? Rokkari vai hipsteri? Poppari vai Hoppari? :p
Åååh, onks sulla hoppareitakin siellä.:p=)
Mulla oli joskus hoppari poikaystävä.:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011130:
Multa löytyy ihan mitä vaan :D Mä oon ollu aina se yks jätkä, jätkien joukossa. Enkä oo siitä eroon päässy vieläkään... :)
Mulla osapuilleen vain miesystäviä mutta ne ovat alkaneet pikkuhiljaa pariutua.:O
Yks niistä ei saanu jatkaa tapailua mun kanssa. Uus tyttöystävä ei tykänny musta.:O:kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011144:
No alkaahan se sieltä hahmottua pikkuhiljaa :) Mulla ois sulle yks lapsellinen rokkari, sieltä teiltä päin ;) .......
Sit on joku jonka tunnen:O En mää oman kulman miehiä niin välittäis.sitten niitä näkee kokoajan kun menee poikki,ihan tarpeeks niitä nytkin jo näkyy joka nurkilla.
 
Mulla osapuilleen vain miesystäviä mutta ne ovat alkaneet pikkuhiljaa pariutua.:O
Yks niistä ei saanu jatkaa tapailua mun kanssa. Uus tyttöystävä ei tykänny musta.:O:kieh:
Joo, pikkuhiljaa niitä pariutuu, mutta aina mä saan niitä lisää, taas tuli viikonlopun aikana 4.. :) On tosiaan niitä, joista ei oo kuulunu sen jälkeen kun on jonkun "hyvän" ittelleen löytäny... Sitte on niitä, joiden kanssa silti ollaan yhteyksissä tai ollaan koko pesue yhtä kaveruutta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä