Mun BFF löysi netistä mukavan, riittävän tavallisen mutta riittävän erikoisen miehen, ja nyt ne on ihan in löööv :heart:Nöy nöy nöy!
Mun BFF löysi netistä mukavan, riittävän tavallisen mutta riittävän erikoisen miehen, ja nyt ne on ihan in löööv :heart:Nöy nöy nöy!
En osaa sanoa, voi hyvinkin olla mahdollista, löytyy multa sitte täältäkin päin samanhenkisiä kavereita, vai kuinka kaukaa pitäs olla? Sit olis pari rekkakuskia, mutta mä en kyllä ite haluis rekkakuskia, ku sais olla nii paljon yksin..Sit on joku jonka tunnen:O En mää oman kulman miehiä niin välittäis.sitten niitä näkee kokoajan kun menee poikki,ihan tarpeeks niitä nytkin jo näkyy joka nurkilla.
No älä ny peljästy, eihän tässä vasta kun suunnitella. Huomenna vasta aletaan väsäämään rofiilia.:xmas:Te nyt vallan villiinyitte,mua rupee jo pelottaa toi teijän käytös
Mut olispas kiva olla mukana reissussa.:heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011173:En osaa sanoa, voi hyvinkin olla mahdollista, löytyy multa sitte täältäkin päin samanhenkisiä kavereita, vai kuinka kaukaa pitäs olla? Sit olis pari rekkakuskia, mutta mä en kyllä ite haluis rekkakuskia, ku sais olla nii paljon yksin..
Munkin hyvä ystävä löys Tinderistä miehen itelleen, ovat nyt treffailleet sillon tällön ja nyt lähtee sitte juhannukseksi yhessä reissuuMun BFF löysi netistä mukavan, riittävän tavallisen mutta riittävän erikoisen miehen, ja nyt ne on ihan in löööv :heart:
Juu ei rekkakuskii,liikaa yksinoloa mää tykkään nysvätä kainalossa Ihan mistä tahansa kunhan ei ihan naapuripitäjästä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011173:En osaa sanoa, voi hyvinkin olla mahdollista, löytyy multa sitte täältäkin päin samanhenkisiä kavereita, vai kuinka kaukaa pitäs olla? Sit olis pari rekkakuskia, mutta mä en kyllä ite haluis rekkakuskia, ku sais olla nii paljon yksin..
Mun poikakaveri ettii vain panoseuraa ja lähes joka kerta on tärpännyt. On ollu kuulema mallitypyäkin tarjolla.:OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011189:Munkin hyvä ystävä löys Tinderistä miehen itelleen, ovat nyt treffailleet sillon tällön ja nyt lähtee sitte juhannukseksi yhessä reissuu
Mun ystävällä oli kait profiili suomi24:ssä. Vaikka sanotaan ettei siellä oo ku friikkejä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011189:Munkin hyvä ystävä löys Tinderistä miehen itelleen, ovat nyt treffailleet sillon tällön ja nyt lähtee sitte juhannukseksi yhessä reissuu
Te ootte ihan kauheitaNo älä ny peljästy, eihän tässä vasta kun suunnitella. Huomenna vasta aletaan väsäämään rofiilia.:xmas:
Selvä.. Jos mä järkkään sulle juhannusheilan tästä nyt sitte Voin tulla esiliinaksi?Juu ei rekkakuskii,liikaa yksinoloa mää tykkään nysvätä kainalossa Ihan mistä tahansa kunhan ei ihan naapuripitäjästä.
Mä olen kuullu että siellä on sekä että. Kaveri löys sieltä kerran hyvän naisen mutta ite mokas sen jutun.Mun ystävällä oli kait profiili suomi24:ssä. Vaikka sanotaan ettei siellä oo ku friikkejä.
Uskallatko muka mennä nukkumaan, Lipsu ja Alastulo tekasee sulle profiilin sillä aikaaTe ootte ihan kauheita
Mää lähen nukkumaan kun rupes puntit tutisee. Ootte te aika höpsäköitä ja ihania(kin).Hyvää yötä ja koittakaa olla ihmisiks ihan kuin te nyt osaisitte :kiss:
Piilotetaan sinne essuun kamera ja mikki että meki tiietään missä mennään.=)Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011210:Selvä.. Jos mä järkkään sulle juhannusheilan tästä nyt sitte Voin tulla esiliinaksi?
Oon jussina töissä,ei onnaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011210:Selvä.. Jos mä järkkään sulle juhannusheilan tästä nyt sitte Voin tulla esiliinaksi?
Joo sai se mun kaverikin jotain kikkeliviestejä kans, mutta suuri osa ihan asiallisia.Mä olen kuullu että siellä on sekä että. Kaveri löys sieltä kerran hyvän naisen mutta ite mokas sen jutun.
No mä aloitin jo, just oon sendimässä raakavedosta aateeämmälle.:xmas:Uskallatko muka mennä nukkumaan, Lipsu ja Alastulo tekasee sulle profiilin sillä aikaa
pitikö nyt pelotella:stick:Uskallatko muka mennä nukkumaan, Lipsu ja Alastulo tekasee sulle profiilin sillä aikaa
Tämä selvä. Taidetaan sitte lähtiä autolla, jotta voidaan lähteä vähän cruisailee Juhannusajelut...Piilotetaan sinne essuun kamera ja mikki että meki tiietään missä mennään.=)
Sweet dreams my dear :saint:pitikö nyt pelotella:stick:
Automies MmmmAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011226:Tämä selvä. Taidetaan sitte lähtiä autolla, jotta voidaan lähteä vähän cruisailee Juhannusajelut...
No perskules, tarvinnee sitte kattoa juhannuksen jälkeen, kun sulle sopiiOon jussina töissä,ei onnaa.
Kyllä! Tätä ei nyt jätetä tähän!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011246:No perskules, tarvinnee sitte kattoa juhannuksen jälkeen, kun sulle sopii