The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sit on joku jonka tunnen:O En mää oman kulman miehiä niin välittäis.sitten niitä näkee kokoajan kun menee poikki,ihan tarpeeks niitä nytkin jo näkyy joka nurkilla.
En osaa sanoa, voi hyvinkin olla mahdollista, löytyy multa sitte täältäkin päin samanhenkisiä kavereita, vai kuinka kaukaa pitäs olla? :D Sit olis pari rekkakuskia, mutta mä en kyllä ite haluis rekkakuskia, ku sais olla nii paljon yksin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011173:
En osaa sanoa, voi hyvinkin olla mahdollista, löytyy multa sitte täältäkin päin samanhenkisiä kavereita, vai kuinka kaukaa pitäs olla? :D Sit olis pari rekkakuskia, mutta mä en kyllä ite haluis rekkakuskia, ku sais olla nii paljon yksin..
Mut olispas kiva olla mukana reissussa.:heart:
Vois siellä penkkien takana käydä sillon tällön vähän heiluttamassa hyttiä.=)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011173:
En osaa sanoa, voi hyvinkin olla mahdollista, löytyy multa sitte täältäkin päin samanhenkisiä kavereita, vai kuinka kaukaa pitäs olla? :D Sit olis pari rekkakuskia, mutta mä en kyllä ite haluis rekkakuskia, ku sais olla nii paljon yksin..
Juu ei rekkakuskii,liikaa yksinoloa mää tykkään nysvätä kainalossa:D Ihan mistä tahansa kunhan ei ihan naapuripitäjästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011189:
Munkin hyvä ystävä löys Tinderistä miehen itelleen, ovat nyt treffailleet sillon tällön ja nyt lähtee sitte juhannukseksi yhessä reissuu :)
Mun poikakaveri ettii vain panoseuraa ja lähes joka kerta on tärpännyt. On ollu kuulema mallitypyäkin tarjolla.:O
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011189:
Munkin hyvä ystävä löys Tinderistä miehen itelleen, ovat nyt treffailleet sillon tällön ja nyt lähtee sitte juhannukseksi yhessä reissuu :)
Mun ystävällä oli kait profiili suomi24:ssä. Vaikka sanotaan ettei siellä oo ku friikkejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011210:
Selvä.. Jos mä järkkään sulle juhannusheilan tästä nyt sitte :) Voin tulla esiliinaksi? :D
Piilotetaan sinne essuun kamera ja mikki että meki tiietään missä mennään.=):D
 
Ja jotta saadaan vähän omaperäisempää niin palstan taiteilija, zatura, (vai mikä se oli) voi varmasti kauniisti pydettäessä väsätä kuvan susta.=)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä