The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011257:
Mmmmm.. Arvasin! Öitä Tinku :kiss:

Mäki laitan jo koneen kiinni, pakko mennä nukkuu ku aamusti pitäs olla suht ajoissa pystyssä... mut ku käyn vähän ylikierroksilla :D

HY kaikille :kiss: ja hyvä jussin alut sun muut jollen tästä enää täälä käy ennen reissua..
Hattaran kuvia teitin perheelle sinne. Huomenna jännä ihana päivä!:heart:
 
En mä kohta uskalla näin hurjalle palstalle mitään kirjoittaa.

Mä en ole mikään ennustajaeukko. Mut vedonlyöntikerroin siihen, et Tinkuliini olis pitkään tahtomattaan sinkku on niin pieni, et ei kande vetoa laittaa.

Jos jokin asia on varmaa, niin se on se, et maailmassa hyvinkin lähellä on Tinkuliinille valettu kainalo.

Muussa tapauksessa pelin sääntöjä on mun tietämättäni muutettu.

Muita huonoja vetoja:

1) BootyPeppi tosiaan on ompeluslakossa
2) Ruutis ei kruisaile Volvolla
3) Lispetti ryhtyy seksilakkoon
4) Mä en ota olutta
5) Pikkukaupunkilainen ei saa ylinopeussakkoa
6)...
 
kahvikirahvi
En mä kohta uskalla näin hurjalle palstalle mitään kirjoittaa.

Mä en ole mikään ennustajaeukko. Mut vedonlyöntikerroin siihen, et Tinkuliini olis pitkään tahtomattaan sinkku on niin pieni, et ei kande vetoa laittaa.

Jos jokin asia on varmaa, niin se on se, et maailmassa hyvinkin lähellä on Tinkuliinille valettu kainalo.

Muussa tapauksessa pelin sääntöjä on mun tietämättäni muutettu.

Muita huonoja vetoja:

1) BootyPeppi tosiaan on ompeluslakossa
2) Ruutis ei kruisaile Volvolla
3) Lispetti ryhtyy seksilakkoon
4) Mä en ota olutta
5) Pikkukaupunkilainen ei saa ylinopeussakkoa
6) Kirahvi menee naimisiin
Huonoja ovat kyllä.
 
En mä kohta uskalla näin hurjalle palstalle mitään kirjoittaa.

Mä en ole mikään ennustajaeukko. Mut vedonlyöntikerroin siihen, et Tinkuliini olis pitkään tahtomattaan sinkku on niin pieni, et ei kande vetoa laittaa.

Jos jokin asia on varmaa, niin se on se, et maailmassa hyvinkin lähellä on Tinkuliinille valettu kainalo.

Muussa tapauksessa pelin sääntöjä on mun tietämättäni muutettu.

Muita huonoja vetoja:

1) BootyPeppi tosiaan on ompeluslakossa
2) Ruutis ei kruisaile Volvolla
3) Lispetti ryhtyy seksilakkoon
4) Mä en ota olutta
5) Pikkukaupunkilainen ei saa ylinopeussakkoa
6)...Aakoo ei ole oikeassa:kiss:
:D
 
Apua huomenna. Helvein kusi ja paska sentään apua. Uskallankohan edea mennä, jännittääääää.
:LOL:

Totta hitossa sä menet, olet vaan oma ihana itsesi.:heart: Jos jännittää niin mitä se haittaa?:O Kuka siitä nyt hernettä nenään vetäis, sehän on vaan sööttiä.
Ja tiiä vaikka herra kitarakin siellä söis kynsiään par'aikaa.:D

Saatte mahdollisesti jännittää yhessä.:D
Mitä te meinaatte tehä? Missä tapaatte?
 
kahvikirahvi
:LOL:

Totta hitossa sä menet, olet vaan oma ihana itsesi.:heart: Jos jännittää niin mitä se haittaa?:O Kuka siitä nyt hernettä nenään vetäis, sehän on vaan sööttiä.
Ja tiiä vaikka herra kitarakin siellä söis kynsiään par'aikaa.:D

Saatte mahdollisesti jännittää yhessä.:D
Mitä te meinaatte tehä? Missä tapaatte?
Eiku se meni nukkumaan tossa tunti sitten, emmää usko että sitä jännittää, ei vaikuta jännittäjätyypiltä.
Mutta en kerro enkä kerro, pidän teitä jännityksessä :D huomenna alkaa sit palstatauko tuossa iltapäivällä!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Eiku se meni nukkumaan tossa tunti sitten, emmää usko että sitä jännittää, ei vaikuta jännittäjätyypiltä.
Mutta en kerro enkä kerro, pidän teitä jännityksessä :D huomenna alkaa sit palstatauko tuossa iltapäivällä!
Ajattelin vaan että jos jännittää niin kannattaa sopia ne rehvit kivan/tutun tekemisen sekaan.:)
Esim jos tykkää pelata bilistä tms. Siinä on jotakin hauskaa tekemistä samalla kun tutustuu, ei ainakaan oo vaivautuneita hetkiä, jos niistä ei välitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä