Hee, hyvä idea Se taitaa olla azuca.Ja jotta saadaan vähän omaperäisempää niin palstan taiteilija, zatura, (vai mikä se oli) voi varmasti kauniisti pydettäessä väsätä kuvan susta.=)
Hee, hyvä idea Se taitaa olla azuca.Ja jotta saadaan vähän omaperäisempää niin palstan taiteilija, zatura, (vai mikä se oli) voi varmasti kauniisti pydettäessä väsätä kuvan susta.=)
Mmmmm.. Arvasin! Öitä Tinku :kiss:Automies Mmmm
Heeei, mutta mitens toi meitin Päätön!!! Siinä olis hyvä automies, ja kokkaa niin maan mahtavasti!:heart: Vaikuttaa turvalliselta ja asialliselta. En tosin tiedä onko hän harteikas. Ultris vois kyllä sen verran paljastaa Päättömästä.=)Automies Mmmm
Hattaran kuvia teitin perheelle sinne. Huomenna jännä ihana päivä!:heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30011257:Mmmmm.. Arvasin! Öitä Tinku :kiss:
Mäki laitan jo koneen kiinni, pakko mennä nukkuu ku aamusti pitäs olla suht ajoissa pystyssä... mut ku käyn vähän ylikierroksilla
HY kaikille :kiss: ja hyvä jussin alut sun muut jollen tästä enää täälä käy ennen reissua..
Ei hitto. Meillä on lapset kattoneet Zathura lehvaa tms. siitä toi zatura.Hee, hyvä idea Se taitaa olla azuca.
HeipsFami! *hyökkää kimppuun*
Mitäs siun iltaan?
Tinkua naitethan. Jollekin Alastulon kaverille vissiin :xmas:Mitäkätä? Mistä puhutaan? Ruutis?
Ai tsorgen, säähän olitki jo kihlannu sen :ashamed:Naittakaahan te rauhassa
Me ollaan kyllä sovittu että miehiä saa ollaAi tsorgen, säähän olitki jo kihlannu sen :ashamed:
No sittenMe ollaan kyllä sovittu että miehiä saa olla
Huonoja ovat kyllä.En mä kohta uskalla näin hurjalle palstalle mitään kirjoittaa.
Mä en ole mikään ennustajaeukko. Mut vedonlyöntikerroin siihen, et Tinkuliini olis pitkään tahtomattaan sinkku on niin pieni, et ei kande vetoa laittaa.
Jos jokin asia on varmaa, niin se on se, et maailmassa hyvinkin lähellä on Tinkuliinille valettu kainalo.
Muussa tapauksessa pelin sääntöjä on mun tietämättäni muutettu.
Muita huonoja vetoja:
1) BootyPeppi tosiaan on ompeluslakossa
2) Ruutis ei kruisaile Volvolla
3) Lispetti ryhtyy seksilakkoon
4) Mä en ota olutta
5) Pikkukaupunkilainen ei saa ylinopeussakkoa
6) Kirahvi menee naimisiin
En mä kohta uskalla näin hurjalle palstalle mitään kirjoittaa.
Mä en ole mikään ennustajaeukko. Mut vedonlyöntikerroin siihen, et Tinkuliini olis pitkään tahtomattaan sinkku on niin pieni, et ei kande vetoa laittaa.
Jos jokin asia on varmaa, niin se on se, et maailmassa hyvinkin lähellä on Tinkuliinille valettu kainalo.
Muussa tapauksessa pelin sääntöjä on mun tietämättäni muutettu.
Muita huonoja vetoja:
1) BootyPeppi tosiaan on ompeluslakossa
2) Ruutis ei kruisaile Volvolla
3) Lispetti ryhtyy seksilakkoon
4) Mä en ota olutta
5) Pikkukaupunkilainen ei saa ylinopeussakkoa
6)...Aakoo ei ole oikeassa:kiss:
Jos mä joskus olen väärässä, niin tarjoan kestokännit koko ketjulle.
Apua huomenna. Helvein kusi ja paska sentään apua. Uskallankohan edea mennä, jännittääääää.
Eiku se meni nukkumaan tossa tunti sitten, emmää usko että sitä jännittää, ei vaikuta jännittäjätyypiltä.
Totta hitossa sä menet, olet vaan oma ihana itsesi.:heart: Jos jännittää niin mitä se haittaa?:O Kuka siitä nyt hernettä nenään vetäis, sehän on vaan sööttiä.
Ja tiiä vaikka herra kitarakin siellä söis kynsiään par'aikaa.
Saatte mahdollisesti jännittää yhessä.
Mitä te meinaatte tehä? Missä tapaatte?
Ajattelin vaan että jos jännittää niin kannattaa sopia ne rehvit kivan/tutun tekemisen sekaan.Eiku se meni nukkumaan tossa tunti sitten, emmää usko että sitä jännittää, ei vaikuta jännittäjätyypiltä.
Mutta en kerro enkä kerro, pidän teitä jännityksessä huomenna alkaa sit palstatauko tuossa iltapäivällä!
Hattaran kuvia mussukka.:kiss:Mutta mun on nyt käytävä nukkumaan, en oo tainnu koko viikkoon nukkua viittä tuntia enempää yössä niin alkaa olla väsy.
HY kaikille!