The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Meikä on kuunellu koko yön puolikkaan kitinää kun se on nähny unia. Kahdelta se alko hakkaamaan mua raivokkaasti ja vaati kettua ja palapeliä. Se on ilmeisesti myös mun puhelimellä leikkinyt kun täällä oli 16 kuvaa/videota kissan korvasta ja sukista.
Akkukin on latautunut hurjat 60% iltakymmenen jälkeen. Jonkun on täytynyt räpeltää.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
IhQ
Huomenta!

Edelleen (varovaisia) halituksia kipeenä oleville!:hug:

Salla, minkä niminen (vampyyri)sarja? :)

Kirahvi, sulla on siel melkoinen vauhtiveikko :)

Mitähän muuta..miehen luulis jaksaneen hyvin nousta aamulla töihin, n.klo 5.15 kun meni nukkuu jo ysiltä..toisaalta ärsyttää ja toisaalta huolettaakin jo sen apaattisuus. Johtuen tietokoneen puutteesta :kieh:
 
Todella levotonta meilläkin, muksu herättänyt myrskyn takua monta kertaa viime yönä. En ole erityisen hyvällä ja pirtsakalla tuulella. Nyt tulee onneksi pikkukakkonen, lisää kahvia koneeseen.
Huitase ne antibiootit vedellä alas ja korvaa aamupala mukillisella mehukeittoa ja yksi leipä. Toivottavasti auttavat lääkkeet, nyt kun ne viimeinkin sait.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Kyllä meni yö pyöriessä...eilen kun pääsin sänkyyn rupes puhelin piipittää viestii ja en mä sitten nukkunut kunnolla kun mielessä pyöri ne asiat.Ja sit näin ainakin 2-3 eri unta eikä nekään mitään kivoja.Nyt olis sellanen tunti aikaa syödä ja heräillä ja sit pitää ruveta laittaa hösseliks...alkaa viikonlopun rumba.
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Täälläkin ripsauttelee vettä ikävästi. Nyt on mukula hoidossa ja meikällä matka kohti kaupuniabja siivoushommia. Sen jälkeen jos lähtis sitten poitsun ja karvapallin kanssa porukoille yökylään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä