The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
No vaikka en niihin kauniisiin kuulukaan niin kiitos hyvän naistenpäiväntoivotuksista!:)

Yritän keksiä mitä pientä vois kaverin myöhemmin keväällä syntyvälle vauvalle neuloa/virkata. Vissiinkin kuukaus olis aikaa kun yllätetään kaveri pienillä juhlilla :) että siihen tähtään et olis valmista.

Vaan muuten on aika plääh-aamu ollu..päätä/niskaa särkee, liekkö taas nukkunu huonossa asennossa vai onko oikeesti uniapneaa tms. mitä mies epäilee.: /
 
IhQ
Uniapnea on kyllä huono juttu, puolisolla on se. Taudinkuvaan kuuluu hengityskatkokset, onko niistä havaintoja?
No kuulemma joskus, mies sanonu että pari kertaa meinannu tönästä kun on kuulostanut että meinaan tukehtua. Vähän itteekin huolettaa, isälläni on ollu vastaavia oireita kans ja on joskus ollut kokeilussa sekin hengityskoje, mikä sen nimi onkaan.
 
Miehellä on se laite ollut pari kertaa. Painon pudotuksen myötä asia on helpottanut. Lisää vaan, niin ehkä kuorsauksestakin päästään eroon.
Laite kyllä auttaa ja parantaa unenlaatua, mutta uniapneaa se ei paranna.
 
Meikä on kuunellu koko yön puolikkaan kitinää kun se on nähny unia. Kahdelta se alko hakkaamaan mua raivokkaasti ja vaati kettua ja palapeliä. Se on ilmeisesti myös mun puhelimellä leikkinyt kun täällä oli 16 kuvaa/videota kissan korvasta ja sukista.
Akkukin on latautunut hurjat 60% iltakymmenen jälkeen. Jonkun on täytynyt räpeltää.
:LOL: Tuleva luontokuvaaja Attenborough 1/2 :heart:
 
Huomenta!

Edelleen (varovaisia) halituksia kipeenä oleville!:hug:

Salla, minkä niminen (vampyyri)sarja? :)

Kirahvi, sulla on siel melkoinen vauhtiveikko :)

Mitähän muuta..miehen luulis jaksaneen hyvin nousta aamulla töihin, n.klo 5.15 kun meni nukkuu jo ysiltä..toisaalta ärsyttää ja toisaalta huolettaakin jo sen apaattisuus. Johtuen tietokoneen puutteesta :kieh:
the originals, kertoo niistä vampire diariesissa esiin tulleista alkuperäisistä. ne molemmat (klaus ja elijah) on kyllä aina lääh, oon tässä kolmessa illassa katsonut kaikki ilmestyneet 15 jaksoa :D
 
No nih. Kaffet juotu ja lehdet luettu.

Kiitos ketjulaisille kun muistutitte minua siitä, et tänään on naistenpäivä. Hoksottimeni ei riitä kalenterin seuraamiseen.

Joka tapauksessa, menin baariin kaffelle kukkakaupan kautta ja ostin tusinan ruusua. Ensimmäisen annoin kukkakaupan myyjättärelle ittelleen, loput ojensin baariin eksyneille naisille ja muutama jäi baarimikon haltuun annettavaksi, mikäli baariin vielä eksyy naisia.

Ei sais olla itsekäs tai tavoitella omaa etua, mut seuraus tosta oli se, et mua on tänään halattu ja pussattu enemmän kuin viimeiseen viiteen vuoteen yhteensä.

Kaunis käytös ja hyvät tavat ei o koskaan maksanu kenellekään mitään, tai ainaskin tulee hirveen halvaksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä