The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Asiainkannattaja, mä vaan ajattelin sitä, et kaikki ei ehkä tykkää suuseksistä, mutta siitä huolimatta pidetään huolta hyvästä seksistä ja molemmat on tyytyväisiä.
Eikä siihen tarvita erillistä päivää.

Ite Tykkään kyllä antaa ja saaha suuseksiä, menkkojen aikaan ei tarvia meilläkään sitä harrastaa.
Hyvä syöminen ja hyvä seksi on toki normaalia, jokainen varmaan määrittelee omalla tavallaan. :)
Eipä minnuu teitin seksielämä kiinnosta. Mut jos noin on, niin hyvä on sanoo dr. Phil.

Ihan vaan sillä ton provon laitoin, et pulssin, hengittämisen ja syömisen jälkeen seksi on suurinpiirtein seuraava listalla. Siin on suurinpiirtein yhtä paljon tai vähän kehuttavaa tai hävettävää kuin omassa verenpaineessaan.

Ainii. Viimeksi kun mulla mitattiin verenpaine, niin se oli 110/80 eikä mulla o aavistustakaan siitä onko toi ny hyvä vai huono. Molemmat numerot on yli nollan, joten tarkoittanee sitä, et olen toistaiseksi hengissä?
 
Mie en oo tainnu koskaan maistaa tattari ja hirssipuuroo. Mittee puuroa ne muistuttaa maultaan ja koostumukseltaan?
 
aika huikeeta oli nähdä robin ja cheek samalla lavalla :D
käytiin kohta 3v:n kanssa keskustelua: äiti missä boom kah asuu? äiti haluaisin mennä boom kah'lle yökylään, pakkaisin kaikki tavarat mukaan" :D
Aika hienoa oli juu,tuli vain mieleeni että onko ne "pakotettu" samaan vai millä systeemillä ovat yhteen laitettu. Keekki osaa kyllä ottaa yleisön haltuun,olen kerran nähnyt ja täytyy sanoa että meno oli kyllä hienoa,kauheen iso yleisö bailasi mukana.
 
Mie oon joskus sekoitanut kaura ja neljänviljan hiutaleita jugurtin ja marjojen sekaan illalla, sit aamulla syönny tuorepuurona, on hyvää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Aika hienoa oli juu,tuli vain mieleeni että onko ne "pakotettu" samaan vai millä systeemillä ovat yhteen laitettu. Keekki osaa kyllä ottaa yleisön haltuun,olen kerran nähnyt ja täytyy sanoa että meno oli kyllä hienoa,kauheen iso yleisö bailasi mukana.
robbarihan esiintyy ennen cheekiä stadikalla, voiskohan sillä olla jotain tekemistä asian kanssa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä