Meinasin sanoa, että justhan mä täällä olin, mutta olihan siitä melkein kolme kuukautta jo
Visiiri velvoitetaan vastamaan vieraitten / valtiattaren viihdyttämisestäPrinsessako pohtii pirskeiden pitämistä?
Voisiko visiirikin vierailla?
mä kerroin jo täällä että palatsi näkyy kyllä ilmateitse. On se niin suuri.Mikäli prinsessa suunnittelee ihan semmoisia IRL- kemuja, niin taidan tarvita koordinaatteja. Valtakunta on suuri ja visiiri niin harvoin poistuu kammiostaan, et eksymisen mahdollisuus on olemassa.
Ei tässä kerrota ollenkaan kirahvinkielellä että bileet on jo huomenna :|Kenties kutsun kokoholle
ketjulaiset kullankalliit
Kalevalan kunniaksi
kinkerit kuninkaalliset kasahilen
kutsun kaljaa kalistamahan
kossua kitaan kumoamahan
( kahtatoista kuitenkahan )
Niin että ketkä tulee.
koskas sä oikeasti tulet tänne päin? Toukokuun lopulla vois olla terassikelit...Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29619056:Velvollisuudet kutsuu. Nähdään... hmm, toukokuun lopulla? :wave:
huomenna on Kalevalanpäivä.Ei tässä kerrota ollenkaan kirahvinkielellä että bileet on jo huomenna :|
on vissiin tarkotus että ei tule liikaa vieraitaEi tässä kerrota ollenkaan kirahvinkielellä että bileet on jo huomenna :|
Ja elän siis siinä toivossa että IRL tapahtuvia kemuja suunnitellaan
Sit pitänee pyytää joku velhotar luutineen koukkaamaan tätä kautta. Oma lentotaitoni kun on olematonta sorttia.mä kerroin jo täällä että palatsi näkyy kyllä ilmateitse. On se niin suuri.
Eli ei ollu kirahvinkielellä.huomenna on Kalevalanpäivä.
:xmas:
Ja mun tytön syntymäpäivä :heart:huomenna on Kalevalanpäivä.
:xmas:
eikö kirahvi kunnioita kansanperinteitä:'(Eli ei ollu kirahvinkielellä.
Montakos kirahvia tiedät jotka osaa lukea kalenteria saatikka muistais juhlapäiviä :stick:
Olen nainen en kompassi.. Mihin luoteeseen..mun isoisä on muuten syntyny aika liki tuota Kalevalan kylää
noin 40 kilsaa luoteeseen
eli miltei puoleksi länteen ja reilusti puoleksi pohjoseen KalevalastaOlen nainen en kompassi.. Mihin luoteeseen..
Suomussalmi?mun isoisä on muuten syntyny aika liki tuota Kalevalan kylää
noin 40 kilsaa luoteeseen
Suomussalmi?